بازیگر فیلم و سریال Andrea Riseborough (آندریا رایزبورو)

Andrea Riseborough - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5½" (1.66 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 20, 1981 in Newcastle upon Tyne, Northumberland, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) Laura(2014), Oblivion Victoria(2013), Mandy Mandy Bloom(2018)

بیوگرافی فارسی

آندره ریزبورو در 20 نوامبر 1981 در نیوکاسل تین ، نورتومبرلند ، انگلیس در نقش آندره لوئیز ریزبورو متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، به Birdman یا (The Virtue Virtue of Ingnorance) (2014) ، Oblivion (2013) و Mandy (2018) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Andrea Riseborough was born on November 20, 1981 in Newcastle upon Tyne, Northumberland, England as Andrea Louise Riseborough. She is an actress and producer, known for Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (2014), Oblivion (2013) and Mandy (2018).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Burden

6.7   - IMDB

هنگامی که موزه ای برای جشن کوکلاکس کلان در یکی از شهرهای کارولینای جنوبی افتتاح می شود، کشیش کندی آرمانگرا تلاش می کند تا صلح را حفظ کند، حتی در حالی که از گرند اژدهای گروه می خواهد که گذشته نژادپرستانه خود را انکار کند.::101 Studios

زیر‌نویس فارسی فیلم The Kindness of Strangers

6.4   - IMDB

داستان افرادی که زندگیشان در یک زمستان دراماتیک در شهر نیویورک در هم تنیده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Here Before

5.7   - IMDB

وقتی یک خانواده جدید به خانه همسایه نقل مکان می کنند، دختر جوان آنها، مگان، به سرعت لورا را مجذوب خود می کند و خاطرات دردناکی از دختر خودش که چندین سال قبل از آن مرده است را به یاد می آورد. خیلی زود، خاطرات لورا به وسواس تبدیل میشوند، زیرا رفتار ناراحتکننده مگان شروع به متقاعد کردن او به چیزی فراطبیعی میکند. از آنجایی که عزم لورا برای رسیدن به اعماق آن همهگیر میشود، خانوادهاش شروع به شکستن میکنند و مرز بین چیزهای خارقالعاده و واقعی در این داستان غمانگیز درباره عشق مادری بیش از پیش مبهم میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Funny Birds

6.5   - IMDB

چارلی از مدرسه شبانه روزی برمی گردد تا از مادر بیمارش لورا، صاحب یک مزرعه کوچک تخم مرغ ارگانیک در حومه نیوجرسی مراقبت کند. مراقبت از مادرش، اداره مزرعه به تنهایی و ادامه دادن به تحصیلاتش سخت است. زندگی روزمره آنها در مزرعه، که قبلاً به دلیل سالها کینه ناگفته تحت فشار قرار گرفته بود، با حضور سولانژ، مادر لورا، بدون اطلاع قبلی، زیر و رو میشود! سولانژ یک فمینیست فرانسوی عجیب و غریب است که سال ها پیش آمریکا را ترک کرد. او هرگز رابطه چندانی با دخترش نداشته است. بیماری ناگهانی لورا او را به برقراری ارتباط مجدد تشویق می کند. اما آیا این سه زن که از جهات مختلف در مقابل هم قرار دارند، می توانند زندگی مشترک را بیاموزند؟ برای مبارزه با اپیدمی غیرمنتظره آنفولانزای پرندگان که مزرعه را تهدید می کند، آنها باید از درگیری بالاتر بروند. فقط عشق و خنده می تواند زخم های قدیمی را التیام بخشد و به آنها کمک کند تا تفاوت های یکدیگر را بپذیرند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری