زیرنویس فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (2022)

نام فارسی فیلم : جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور (2022)

6.2
  • ژانر :   ماجراجویی خانوادگی فانتزی
  • کارگردان :   David Yates
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom United States
  • بازیگران :   Jude Law-  Cara Mahoney-  Mads Mikkelsen

خلاصه فارسی

آلبوس دامبلدور در تلاشی برای خنثی کردن نقشه های گریندل والد برای تربیت جادوگران خون خالص برای حکومت بر همه موجودات غیر جادویی، شاگرد سابق خود نیوت اسکامندر را به خدمت می گیرد، که می پذیرد کمک کند، اگرچه او از خطرات پیش رو بی خبر است. در حالی که عشق و وفاداری، حتی در میان واقعی ترین دوستان و خانواده، در دنیای جادوگری که به طور فزاینده ای تقسیم شده، آزمایش می شود، خطوط کشیده می شوند.


خلاصه انگلیسی

In an effort to thwart Grindelwald's plans of raising pure-blood wizards to rule over all non-magical beings, Albus Dumbledore enlists his former student Newt Scamander, who agrees to help, though he's unaware of the dangers that lie ahead. Lines are drawn as love and loyalty are tested, even among the truest friends and family, in an increasingly divided wizarding world.


این فیلم با نام تجاری Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore محصول کشور United Kingdom,United States است.به کارگردانی David Yates و بازیگرانی چون Jude Law,Cara Mahoney,Mads Mikkelsen در ژانر ماجراجویی,خانوادگی,فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superpietonii Zurli

2.8   - IMDB

لولو، ترولی و تانتی یعنی گنگ زورلی، زمانی که جادوگر تورا وورا نقشه ای شیطانی برای بی ثبات کردن نظم و ایجاد هرج و مرج در شهر در سر می پروراند، توسط رئیس جمهور کشور فراخوانده می شوند تا اوضاع را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur the King

7   - IMDB

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقهدهنده ماجراجویانه حرفهای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل میگیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Bird

7.2   - IMDB

جولیان آلبانز، قلدری که Beecher Prep را ترک کرد، توسط Grandmère خود از پاریس ملاقات می کند و با داستان قابل توجه شفقت و شجاعت او متحول می شود. گراندمر جوان به عنوان دختری در فرانسه تحت اشغال نازی ها به کمک هم مدرسه ای خود مخفی می شود، مرد جوانی که همه چیز را به خطر می اندازد تا به او فرصت زنده ماندن بدهد. آنها با هم زیبایی و عشق را در دنیای مخفی خلقت خود می یابند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

6.1   - IMDB

خانواده اسپنگلر به جایی که همه چیز شروع شد - آتشخانه نمادین شهر نیویورک - برمیگردند تا با Ghostbusters اصلی که یک آزمایشگاه تحقیقاتی فوق سری ایجاد کردهاند تا ارواح متلاشیکننده را به سطح بعدی ببرند. اما هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروها بپیوندند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.