بازیگر فیلم و سریال Jude Law (جود لاو)

Jude Law - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 29, 1972 in Lewisham, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : The Talented Mr. Ripley Dickie Greenleaf(1999), The Grand Budapest Hotel Young Writer(2014), Closer Dan(2004)

بیوگرافی فارسی

Jude Law بازیگر انگلیسی است. قانون برای دو جایزه آکادمی نامزد شده است و همچنان به ساختن یک بدنه پرکار می پردازد که از موفقیت های اولیه همچون گاتاکا (1997) و آقای با استعداد آقای ریپلی (1999) تا نوبت های اخیر به عنوان دکتر جان واتسون در شرلوک هولمز (ادامه دارد). 2009) و شرلوک هولمز: A Game of Shadows (2011) ، به عنوان پدر هوگو در هوگو ...


بیوگرافی انگلیسی

Jude Law is an English actor. Law has been nominated for two Academy Awards and continues to build a prolific body of work that spans from early successes such as Gattaca (1997) and The Talented Mr. Ripley (1999) to more recent turns as Dr. John Watson in Sherlock Holmes (2009) and Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011), as Hugo's father in Hugo...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lemony Snicket

7   - IMDB

مجموعه ای از رویدادهای ناگوار لمونی اسنیکت یک فیلم کمدی تاریک آمریکایی محصول سال 2004 است. در این فیلم زمانی که آتشسوزی عظیم والدین آنها را میکشد، سه فرزند به سرپرستی پسر عموی و بازیگر صحنه، کنت اولاف، که مخفیانه نقشهای برای سرقت ثروت هنگفت والدینشان دارد، تحویل داده میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

6.2   - IMDB

آلبوس دامبلدور در تلاشی برای خنثی کردن نقشه های گریندل والد برای تربیت جادوگران خون خالص برای حکومت بر همه موجودات غیر جادویی، شاگرد سابق خود نیوت اسکامندر را به خدمت می گیرد، که می پذیرد کمک کند، اگرچه او از خطرات پیش رو بی خبر است. در حالی که عشق و وفاداری، حتی در میان واقعی ترین دوستان و خانواده، در دنیای جادوگری که به طور فزاینده ای تقسیم شده، آزمایش می شود، خطوط کشیده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Firebrand

6.2   - IMDB

کاترین پار، ششمین همسر پادشاه هنری هشتم، در حالی که ظالم در خارج از کشور نبرد می کند، نایب السلطنه می شود. هنگامی که پادشاه، به طور فزاینده ای بیمار و پارانوئید باز می گردد، کاترین متوجه می شود که برای بقای خود می جنگد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری