زیرنویس فیلم Everything in the Song Is True (2018)

نام فارسی فیلم : همه چیز در آهنگ درست است (2018)

8.3
  • ژانر :   مستند زندگینامه
  • کارگردان :   Doug Morrione
  • سال انتشار :   2018
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Gary McMahan-  Brice Chapman-  Yvonne Hollenbeck

خلاصه فارسی

یک فیلم مستند بلند درباره چهار شخصیت نمادین که غرب آمریکا را تعریف می کنند. گری مک ماهان خواننده و شاعر کابوی مشهور و قهرمان یودل است. بریس چپمن یکی از با استعدادترین طنابزنان و مربیان اسب در جهان است. ایوان هولنبک یک دامدار نسل چهارم و شاعر و لحافباز برنده جایزه است. جف نورس دامدار، خواننده، ترانه سرا و مجسمه ساز آهنی است.


خلاصه انگلیسی

A feature length documentary film about four iconic characters who define the American West. Gary McMahan is a renowned cowboy singer and poet and champion yodeler. Brice Chapman is one of the world's most talented trick ropers and horse trainers. Yvonne Hollenbeck is a fourth generation rancher and award-winning poet and quilter. Jeff Nourse is a rancher, singer-songwriter and iron sculptor.


این فیلم با نام تجاری Everything in the Song Is True محصول کشور United States است.به کارگردانی Doug Morrione و بازیگرانی چون Gary McMahan,Brice Chapman,Yvonne Hollenbeck در ژانر مستند,زندگینامه, در سال 2018 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bitconned

6.5   - IMDB

در این مستند جنایت واقعی، سه مرد از بازار آزاد ارزهای دیجیتال برای کلاهبرداری میلیونها نفر از سرمایهگذاران سوء استفاده میکنند و از شیوههای زندگی تجملاتی سرمایهگذاری میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dog Gone

6.1   - IMDB

وقتی سگ محبوبش ناپدید می شود، مرد جوانی با والدینش به جستجوی باورنکردنی می پردازد تا او را پیدا کند و به او داروهای نجات بخش بدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Someone Lives Here

7.8   - IMDB

تواریخ داستان دیوید و جالوت امروزی در میان بحران مسکن در آمریکای شمالی. در طول همهگیری، خلیل سیو رایت، نجار جوان تورنتویی، پناهگاههایی برای افراد بیخانمان میسازد که در زمستان بیرون هستند. اقدامات او تحسین بین المللی را برانگیخت، اما مخالفت سرسخت دولت شهر را نیز برانگیخت و روایتی قانع کننده را در پس زمینه چالش های اجتماعی و مقاومت دولتی به تصویر کشید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sun of the Soil

6.1   - IMDB

در مالی قرن چهاردهم، یک جوان سلطنت طلب به نام مانسا موسا بر تخت ثروتمندترین پادشاهی تاریخ بشر نشست. این به دنبال هنرمند مالی، Abdou Ouologuem است که در سفری برای کشف حقیقت پشت پادشاه افسانهای آفریقاست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rise

7.1   - IMDB

پس از مهاجرت به یونان از نیجریه، ورا و چارلز آنتتوکومپو برای زنده ماندن و تأمین مخارج پنج فرزند خود تلاش کردند، در حالی که زیر تهدید روزانه اخراج زندگی می کردند. ناامید از به دست آوردن شهروندی یونان، اما تحت تأثیر سیستمی که هر لحظه آنها را مسدود می کرد، تضعیف شده بودند، چشم انداز، عزم و ایمان خانواده آنها را از ابهام خارج کرد تا حرفه سه قهرمان NBA را آغاز کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elvis

7.8   - IMDB

داستان زندگی الویس پریسلی از طریق رابطه پیچیده با مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر، دیده می شود.