زیرنویس فیلم End of Sentence (2019)

نام فارسی فیلم : پایان جمله (2019)

6.7
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Elfar Adalsteins
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   Iceland Ireland United States
  • بازیگران :   John Hawkes-  Logan Lerman-  Sarah Bolger

خلاصه فارسی

پس از بیوه شدن، فرانک فوگل با اکراه به سفری میپردازد تا به آخرین آرزوی همسرش مبنی بر پخش خاکسترش در دریاچهای دورافتاده در زادگاهش ایرلند و وعدهای که پسرش، شان را به همراه دارد، برای سفر احترام بگذارد. وقتی شان از زندان بیرون میرود، آخرین چیزی که به ذهنش میرسد یک سفر جادهای خارجی با پدرش است. چیزی که او نیاز دارد شروعی تازه در کالیفرنیا است. اما وقتی برنامههای سفرش به هم میریزد، با اکراه پیشنهاد پدرش را در ازای دریافت بلیط ساحل غربی و قولی که آنها هرگز مجبور به دیدن یکدیگر نمیشوند، میپذیرد. بین یک بیداری نگران کننده ایرلندی، بیرون آمدن یک شعله قدیمی، سوار شدن یک خودرو سوار زیبا و بسیاری از مسائل حل نشده، این سفر کمی بیشتر از چیزی می شود که پدر و پسر برای آن چانه زده بودند.


خلاصه انگلیسی

After being widowed, Frank Fogle reluctantly embarks on a journey to honor his wife's last wish of spreading her ashes in a remote lake in her native Ireland and a promise of taking his estranged son, Sean, along for the trip. As Sean steps out of prison the last thing on his mind is a foreign road trip with his alienated father. What he needs is a fresh start in California. But when his travel plans collapse he reluctantly accepts his father's proposal in return for a ticket to the West Coast and a promise that they never have to see each other again. Between a disconcerting Irish wake, the surfacing of an old flame, the pick up of a pretty hitchhiker and plenty of unresolved issues, the journey becomes a little more than father and son had bargained for.


این فیلم با نام تجاری End of Sentence محصول کشور Iceland,Ireland,United States است.به کارگردانی Elfar Adalsteins و بازیگرانی چون John Hawkes,Logan Lerman,Sarah Bolger در ژانر درام در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Parachute

6.2   - IMDB

رایلی اخیراً پس از مبارزه با مشکلات مربوط به غذا و تصویر بدن از توانبخشی مرخص شده است. او به زودی با ایتان ملاقات می کند و خود را در حال عبور از خط بین عشق بی قید و شرط و یک اعتیاد جدید می بیند.