بازیگر فیلم و سریال Sarah Bolger (سارا بولگر)

Sarah Bolger - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 28, 1991 in Dublin, Ireland
  • فیلم های معروف بازیگر : In America Christy(2002), The Spiderwick Chronicles Mallory Grace(2008), The Moth Diaries Rebecca(2011)

بیوگرافی فارسی

سارا لی بولگر (زاده 28 فوریه 1991) بازیگر ایرلندی است. او بیشتر به خاطر نقش هایش در فیلم های In America (2002) ، Stormbreaker و Spiderwick Chronicles (2008) و همچنین نقش برنده جایزه خود به عنوان لیدی مری تودور در سریال های تلویزیونی Tudors (2007) و مهمان شناخته شده است. با بازی در نقش شاهزاده خانم آرورا در یک بار (2011).


بیوگرافی انگلیسی

Sarah Lee Bolger (born 28 February 1991) is an Irish actress. She is best known for her roles in the films In America (2002), Stormbreaker, and The Spiderwick Chronicles (2008), as well as her award winning role as Lady Mary Tudor in the TV series The Tudors (2007), and for guest starring as Princess Aurora in Once Upon a Time (2011).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم End of Sentence

6.7   - IMDB

پس از بیوه شدن، فرانک فوگل با اکراه به سفری میپردازد تا به آخرین آرزوی همسرش مبنی بر پخش خاکسترش در دریاچهای دورافتاده در زادگاهش ایرلند و وعدهای که پسرش، شان را به همراه دارد، برای سفر احترام بگذارد. وقتی شان از زندان بیرون میرود، آخرین چیزی که به ذهنش میرسد یک سفر جادهای خارجی با پدرش است. چیزی که او نیاز دارد شروعی تازه در کالیفرنیا است. اما وقتی برنامههای سفرش به هم میریزد، با اکراه پیشنهاد پدرش را در ازای دریافت بلیط ساحل غربی و قولی که آنها هرگز مجبور به دیدن یکدیگر نمیشوند، میپذیرد. بین یک بیداری نگران کننده ایرلندی، بیرون آمدن یک شعله قدیمی، سوار شدن یک خودرو سوار زیبا و بسیاری از مسائل حل نشده، این سفر کمی بیشتر از چیزی می شود که پدر و پسر برای آن چانه زده بودند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری