زیرنویس فیلم Checkered Ninja 2 (2021)

نام فارسی فیلم : نینجا شطرنجی 2 (2021)

  • ژانر :   انیمیشن کمدی خانوادگی
  • کارگردان :   Thorbjørn Christoffersen Anders Matthesen
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Denmark United States
  • بازیگران :   Emma Sehested Høeg-  Anders Matthesen-  Louis Næss-Schmidt

خلاصه فارسی

در نینجا شطرنجی 2، ما دوباره پسر الکس و نینجا شطرنجی را در شکار دیوانه وار برای شرور از اولین فیلم فیلیپ اپرمینت دنبال می کنیم. از آنجایی که Eppermint موفق می شود از محکومیت زندان در تایلند فرار کند، نینجا CHECKERED زنده می شود و به دنبال الکس می گردد. آنها با هم و با تمام خانواده الکس، اکنون باید به تایلند بروند تا Eppermint را شکست دهند. الکس و نینجا شطرنجی وارد یک ماموریت خطرناک می شوند، جایی که دوستی آنها گاهی تحت فشار شدید قرار می گیرد.


خلاصه انگلیسی

In CHECKERED NINJA 2, we again follow the boy Alex and Checkered Ninja on a frantic hunt for the villain from the first movie Phillip Eppermint. Because Eppermint manages to evade a prison sentence in Thailand, CHECKERED Ninja comes alive and seeks out Alex. Together, and with Alex’s entire family, they now have to go to Thailand to bust Eppermint. Alex and Checkered Ninja are swooped up into a dangerous mission, where their friendship sometimes comes under intense pressure.


این فیلم با نام تجاری Checkered Ninja 2 محصول کشور Denmark,United States است.به کارگردانی Thorbjørn Christoffersen,Anders Matthesen و بازیگرانی چون Emma Sehested Høeg,Anders Matthesen,Louis Næss-Schmidt در ژانر انیمیشن,کمدی,خانوادگی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.