زیرنویس فیلم Broadcast (2022)

نام فارسی فیلم : پخش (2022)

4.2
  • ژانر :   فانتزی علمی تخیلی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Eric Roberts-  Sondra Blake-  Ashley Nicole Blake

خلاصه فارسی

پس از اینکه یک میلیاردر عجیب و غریب دارویی به نام INOC تولید می کند که روند پیری را متوقف می کند و به طور موثر خود مرگ را از بین می برد، آینده جهانی که در آن مرگ دیگر وجود ندارد دیده می شود. از طریق یک اسباب بازی کودکانه به ظاهر بی ضرر، داستان سرنوشت بشر روایت می شود و در عین حال حقیقتی گریزان را برای تماشاگر ناآگاه خود آشکار می کند.


خلاصه انگلیسی

After an eccentric billionaire creates a drug called INOC which stops the aging process effectively eliminating death itself, the future of a world where death no longer exists is seen. Through a seemingly harmless children's toy, the story of the fate of mankind is told while also revealing an elusive truth to its unknowing spectator.


این فیلم با نام تجاری Broadcast محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Eric Roberts,Sondra Blake,Ashley Nicole Blake در ژانر فانتزی,علمی تخیلی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Woods Are Real

2.5   - IMDB

جوبا و کوئینسی یک زوج ثروتمند بروکلینی هستند که بیش از هر چیز برای خیریه ارزش قائل هستند. اما وقتی دوستی از سفر زیارتی برمیگردد تا قلبهای خونزدهشان را به چالش بکشد، دعوتی را میپذیرند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم South of Hope Street

6.7   - IMDB

اتفاق عجیبی در آسمان رخ می دهد. فقط یک زن جوان، و برخی از دوستان بیگانه تر او... متوجه می شوند. اما آنها بیصدا هستند، چون در زمین غریبتر میشود - حتی در زیر -، بیشتر میشود، چیزی که شوم "عادی" نامیده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rubikon

4.4   - IMDB

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.