زیرنویس فیلم Big Gold Brick (2022)

نام فارسی فیلم : آجر طلای بزرگ (2022)

3.3
  • ژانر :   کمدی فانتزی
  • کارگردان :   Brian Petsos
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Oscar Isaac-  Megan Fox-  Lucy Hale

خلاصه فارسی

داستان نویسنده نوپای ساموئل لیستون و تجربیات او با فلوید دورو، پدر مرموز و میانسال دو فرزند است که ساموئل را برای نوشتن بیوگرافی خود استخدام می کند.


خلاصه انگلیسی

Recounts the story of fledgling writer Samuel Liston and his experiences with Floyd Deveraux, the enigmatic, middle-aged father of two who enlists Samuel to write his biography.


این فیلم با نام تجاری Big Gold Brick محصول کشور United States است.به کارگردانی Brian Petsos و بازیگرانی چون Oscar Isaac,Megan Fox,Lucy Hale در ژانر کمدی,فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون

زیر‌نویس فارسی فیلم The American Society of Magical Negroes

3.3   - IMDB

مرد جوانی به نام آرن در یک جامعه مخفی سیاهپوستان جادویی استخدام می شود که زندگی خود را وقف یک هدف بسیار مهم می کنند: آسان کردن زندگی سفیدپوستان.