زیرنویس فیلم American Underdog (2021)

نام فارسی فیلم : ناتوان آمریکایی (2021)

7.1
  • ژانر :   زندگینامه درام ورزشی
  • کارگردان :   Jon Erwin Andrew Erwin
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Zachary Levi-  Anna Paquin-  Hayden Zaller

خلاصه فارسی

داستان واقعی کورت وارنر، که از یک پسر بچه در یک فروشگاه مواد غذایی به یک MVP دو بار NFL، قهرمان سوپر بول، و مدافع تالار مشاهیر تبدیل شد.


خلاصه انگلیسی

The true story of Kurt Warner, who went from a stockboy at a grocery store to a two-time NFL MVP, Super Bowl champion, and Hall of Fame quarterback.


این فیلم با نام تجاری American Underdog محصول کشور United States است.به کارگردانی Jon Erwin,Andrew Erwin و بازیگرانی چون Zachary Levi,Anna Paquin,Hayden Zaller در ژانر زندگینامه,درام,ورزشی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.