بازیگر فیلم و سریال Zachary Levi (زاخاری لوی)

Zachary Levi - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 4" (1.93 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 29, 1980 in Lake Charles, Louisiana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Chuck Chuck Bartowski(2007-2012), Shazam! Shazam(2019), Tangled Flynn Rider(2010)

بیوگرافی فارسی

فرزند متوسط بین دو خواهر ، زاخاری لوی به عنوان زاخاری لوی پوگ ، در 29 سپتامبر 1980 در دریاچه چارلز ، لوئیزیانا ، به سوسن (هوچتور) و دارل آلتون پو متولد شد. او از نام میانی خود به عنوان نام خانوادگی مرحله ای خود استفاده می کند ، زیرا نام تولد وی ، "پاگ" که از اصالت ولزی است ، بسیار شبیه "پیو" است. اجداد دیگر وی شامل انگلیسی ، ...


بیوگرافی انگلیسی

The middle child between two sisters, Zachary Levi was born as Zachary Levi Pugh, on September 29, 1980, in Lake Charles, Louisiana, to Susan (Hoctor) and Darrell Alton Pugh. He uses his middle name as his stage surname, because his birth name, "Pugh", which is of Welsh origin, sounds too much like "Pew"; his other ancestry includes English, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wieners

4.2   - IMDB

یک کمدی سفر جاده ای درباره سه دوست که با یک واگن وینر به سراسر کشور سفر می کنند تا یک درمانگر محبوب برنامه های گفتگوی روزانه را کتک بزنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Underdog

7.1   - IMDB

داستان واقعی کورت وارنر، که از یک پسر بچه در یک فروشگاه مواد غذایی به یک MVP دو بار NFL، قهرمان سوپر بول، و مدافع تالار مشاهیر تبدیل شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shazam! Fury of the Gods

5.9   - IMDB

بیلی باتسون و خواهر و برادرهای خواندهاش که با گفتن «شزم!» به ابرقهرمان تبدیل میشوند، مجبور میشوند دوباره وارد عمل شوند و با دختران اطلس مبارزه کنند، دخترانی که باید از استفاده از سلاحی که میتواند جهان را نابود کند، دست بکشند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harold and the Purple Crayon

5.6   - IMDB

هارولد ماجراجو در داخل کتابش می تواند هر چیزی را به سادگی با کشیدن آن زنده کند. بعد از اینکه هارولد بزرگ شد و خود را از صفحات کتاب و دنیای فیزیکی بیرون کشید، متوجه میشود که چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد زندگی واقعی دارد – و اینکه مداد رنگی بنفش قابل اعتمادش ممکن است بیش از آنچه فکر میکرد ممکن است باعث ایجاد هجینهای خندهدار شود. وقتی قدرت تخیل نامحدود به دست افراد نادرستی بیفتد، تمام خلاقیت هارولد و دوستانش نیاز دارد تا هم دنیای واقعی و هم دنیای خودش را نجات دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری