زیرنویس فیلم American Traitor: The Trial of Axis Sally (2021)

نام فارسی فیلم : خائن آمریکایی: محاکمه محور سالی (2021)

5.6
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Michael Polish
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Al Pacino-  Meadow Williams-  Thomas Kretschmann

خلاصه فارسی

یک زن آمریکایی به نام میلدرد گیلارز تبلیغات نازی ها را در طول جنگ جهانی دوم پخش می کرد. GI های آمریکایی که همزمان او را دوست داشتند و از او متنفر بودند به او لقب Axis Sally را دادند. این داستان بیننده را در تاریکی ماشین تبلیغاتی پر از نفرت رایش سوم، دستگیری نهایی سالی و محاکمه بعدی به جرم خیانت در واشنگتن دی سی پس از جنگ فرو می برد.::Vance Owen و Darryl Hicks.


خلاصه انگلیسی

An American woman named Mildred Gillars broadcast Nazi propaganda during World War II. She was dubbed Axis Sally by the American GIs who simultaneously loved and hated her. The story plunges the viewer into the dark underbelly of the Third Reich's hate-filled propaganda machine, Sally's eventual capture, and subsequent trial for treason in Washington D.C. after the war.::Vance Owen and Darryl Hicks


این فیلم با نام تجاری American Traitor: The Trial of Axis Sally محصول کشور United States است.به کارگردانی Michael Polish و بازیگرانی چون Al Pacino,Meadow Williams,Thomas Kretschmann در ژانر درام در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bosco

5.9   - IMDB

بر اساس داستان واقعی کوانتای "بوسکو" آدامز. آدامز که به دلیل تلاش برای در اختیار داشتن ماری جوانا به 35 سال زندان محکوم شده بود، در حالی که تحت نظارت 24 ساعته در سلول انفرادی بود، با کمک یک زن مسن تر که از طریق یک آگهی قلب تنها با او آشنا شد، به طور معجزه آسایی از یک زندان فوق امنیتی فدرال فرار کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Float

5.1   - IMDB

ویورلی فکر میکرد که آیندهاش را مشخص کرده است، پس از یک دیدار تابستانی از والدینش در تایپه، اقامت پزشکی خود را در تورنتو آغاز کرد. هنگامی که برنامههای او ناگهان تغییر میکند، او یک مسیر انحرافی به یک شهر کوچک کانادایی میرود که در آنجا با غریق غریق محلی بلیک ملاقات میکند. بعد از اینکه بلیک او را از غرق شدن در یک مهمانی ساحلی نجات میدهد، به ویورلی پیشنهاد میکند که شنا را بیاموزد، و با ادامه درسها، این دو به طور غیرمنتظرهای عاشق یکدیگر میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Suncoast

6.6   - IMDB

در حالی که از برادرش به همراه مادر جسورش مراقبت می کند، یک نوجوان دوستی غیرمحتمل با یک فعال عجیب و غریب برقرار می کند که به یکی از برجسته ترین موارد پزشکی در تمام دوران اعتراض می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bleeding Love

5.5   - IMDB

در تلاش برای پیوستن دوباره به دخترش پس از مدتی غیبت، پدری او را به یک سفر جاده ای به سانتافه، نیومکزیکو می برد. در طول مسیر آنها با شخصیت ها و موانع جالبی روبرو می شوند و رابطه خود را مرتب می کنند.