بازیگر فیلم و سریال Eddie Marsan (ادی مارسان)

Eddie Marsan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8½" (1.74 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 9, 1968 in Stepney, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Happy-Go-Lucky Scott(2008), 21 Grams Reverend John(2003), The World's End Peter Page(2013)

بیوگرافی فارسی

ادی Marsan در استپنی ، شرق لندن ، در یک پدر راننده کامیون و یک مادر کارمند مدرسه متولد شد و در Bethnal Green بزرگ شد. او قبل از اینکه بازیگر بیست سال پیش شود ، به عنوان یک کارآموز به عنوان چاپگر خدمت کرده است. وی در این مدت با کارگردانانی همچون مارتین اسکورسیزی ، مایکل مان ، استیون اسپیلبرگ ، ترنس مالیک ، وودی آلن ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Eddie Marsan was born in Stepney, East London, to a lorry driver father and a school employee mother, and raised in Bethnal Green. He served an apprenticeship as a printer before becoming an actor twenty years ago. During this time he has worked with directors such as Martin Scorsese, Michael Mann, Steven Spielberg, Terrence Malick, Woody Allen, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Abigail

4.8   - IMDB

یک دختر جوان ابیگیل در شهری زندگی می کند که مرزهای آن سال ها پیش به دلیل شیوع یک بیماری مرموز بسته شده بود. پدر ابی یکی از بیماران بود - و او را در شش سالگی بردند. ابی که برای یافتن پدرش به مخالفت با مقامات می رود، متوجه می شود که شهر او در واقع پر از جادو است. و او در خود توانایی های جادویی خارق العاده ای را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ray Donovan: The Movie

6.8   - IMDB

چند دهه در حال ساخت، میراث خانواده دونوان دایره کاملی را به ارمغان می آورد. با فاش شدن وقایعی که ری را تبدیل به فردی کرد که او امروز است، سرانجام دونواها برای رویارویی با گذشته به بوستون بازگشتند. هر یک از آنها برای غلبه بر تربیت خشونت آمیز خود تلاش می کنند، اما سرنوشت سخت از بین می رود و تنها عشق شدید آنها به یکدیگر آنها را در مبارزه نگه می دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Firebrand

6.2   - IMDB

کاترین پار، ششمین همسر پادشاه هنری هشتم، در حالی که ظالم در خارج از کشور نبرد می کند، نایب السلطنه می شود. هنگامی که پادشاه، به طور فزاینده ای بیمار و پارانوئید باز می گردد، کاترین متوجه می شود که برای بقای خود می جنگد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری