زیرنویس فیلم 88 Minutes (2007)

نام فارسی فیلم : 88 دقیقه (2007) (2007)

5.9
  • ژانر :   درام رمز و راز
  • کارگردان :   Jon Avnet
  • سال انتشار :   2007
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Al Pacino-  Ben McKenzie-  Alicia Witt

خلاصه فارسی

روانپزشک قانونی دکتر جک گرام (آل پاچینو) در محاکمه قاتل زنجیره ای مظنون جان فورستر (نیل مک دونا) که توسط پلیس لقب "قاتل سیاتل" را گرفته است، شهادت می دهد.


خلاصه انگلیسی

Forensic psychiatrist Dr. Jack Gramm (Al Pacino) testifies at the trial of suspected serial murderer Jon Forster (Neal McDonough), dubbed "The Seattle Slayer" by police.


این فیلم با نام تجاری 88 Minutes محصول کشور United States است.به کارگردانی Jon Avnet و بازیگرانی چون Al Pacino,Ben McKenzie,Alicia Witt در ژانر درام,رمز و راز, در سال 2007 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم From the Ashes

2   - IMDB

زنی که به خاطر جنایت شوهرش زندانی می شود، متوجه می شود که تنها راه نجاتش حل معماهای گذشته مرموزش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم True Justice: Family Ties

6.3   - IMDB

یک دانشجوی دانشکده حقوق با کمک دوستانش تصمیم می گیرد تا ثابت کند برادرش به اشتباه محکوم شده است. تنها راه برای پاک کردن نام او، یافتن قاتل واقعی است، اما هر چه نزدیکتر میشوند، خطر همه آنها بیشتر میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bosco

5.9   - IMDB

بر اساس داستان واقعی کوانتای "بوسکو" آدامز. آدامز که به دلیل تلاش برای در اختیار داشتن ماری جوانا به 35 سال زندان محکوم شده بود، در حالی که تحت نظارت 24 ساعته در سلول انفرادی بود، با کمک یک زن مسن تر که از طریق یک آگهی قلب تنها با او آشنا شد، به طور معجزه آسایی از یک زندان فوق امنیتی فدرال فرار کرد.