لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 8 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Feria: The Darkest Light - Season 1

5.7   - IMDB

دو خواهر باید با یک واقعیت جدید - و عناصر ماوراء طبیعی - روبرو شوند، زمانی که مشخص می شود والدین آنها در یک مراسم مذهبی شرکت کرده اند که به مرگ ختم می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال In from the Cold - Season 1

6.3   - IMDB

یک مادر مجرد آمریکایی که به عنوان یک جاسوس سابق روسی در معرض نمایش قرار می گیرد، باید زندگی خانوادگی و مهارت های منحصر به فرد تغییر شکل را در نبرد با یک دشمن موذی انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window - Season 1

6.4   - IMDB

برای آنا، هر روز یکسان است. او با شرابش می نشیند، از پنجره به بیرون خیره می شود و زندگی بدون او را تماشا می کند. اما وقتی یک همسایه خوش تیپ در آن طرف خیابان حرکت می کند، آنا شروع به دیدن نور در انتهای تونل می کند. این تا زمانی است که او شاهد یک قتل وحشتناک است ... یا او؟

زیر‌نویس فارسی سریال All of Us Are Dead - Season 1

7.5   - IMDB

یک دبیرستان برای شیوع ویروس زامبی تبدیل به زمین صفر می شود. دانش آموزانی که به دام افتاده اند باید راه خود را بجنگند - یا تبدیل به یکی از مبتلایان هار شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 1

8.4   - IMDB

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chosen - Season 1

9.3   - IMDB

دنیای یک دختر 17 ساله زیر و رو می شود زمانی که او و دوستانش در شهر آرام دانمارکی خود کشفی نگران کننده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال American Rock Stars - Season 1

7.7   - IMDB

نیک آفرمن یک سریال بدون دسترسی را روایت میکند که تیم کرلینگ مردان دارنده مدال طلا را به عنوان نماینده ایالات متحده در بازیهای المپیک زمستانی 2022 نشان میدهد. گروهی از افراد معمولی با ریشه های شهری کوچک، مدال طلای به یاد ماندنی خود را از سال 2018، زمانی که از گمنامی نسبی به شهرت جهانی رسیدند، دوباره زنده می کنند. این مستند داستان های شخصی اسکیپ جان شوستر، مجری تیم و هر یک از اعضای تیم را روایت می کند. از موفقیت غیرمحتمل آنها در پیونگ چانگ تا چالش مقابله با تیمی از رقبای تازه کار در آزمون های المپیک، این یک داستان احساس خوبی است از اینکه چگونه یک تیم از ردهای خود توصیف می کنند سعی می کنند بر چالش ها و فشار برای رسیدن به اوج خود غلبه کنند. یک بار دیگر ورزش کنید

زیر‌نویس فارسی سریال I Am Georgina - Season 1

4   - IMDB

در این پرتره احساسی و عمیق از زندگی روزمره او به جورجینا رودریگز - مادر، اینفلوئنسر، تاجر و شریک زندگی کریستیانو رونالدو بپیوندید.