لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 7 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Australian Survivor - Season 9

8.5   - IMDB

در کوئینزلند شمالی دور، 24 غار شده با عزیزان خود روبرو می شوند تا ببینند چه کسی برای تاج گذاری Sole Survivor چه چیزی لازم است.

زیر‌نویس فارسی سریال American Dad! - Season 19

7.4   - IMDB

وقتی استن به هیچ چیز جز کت و شلوارهایش اطمینان ندارد، راجر یک طراح مد را انتخاب می کند تا یک کمد لباس جدید برای او بسازد. هیلی و جف در حیاط پشتی جوجه ها را پرورش می دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Green Planet - Season 1

2   - IMDB

این مجموعه مستند درباره گیاهان، اولین تصویر غوطهورانه از یک دنیای نادیده، به هم پیوسته، پر از رفتارهای جدید و قابل توجه، داستانهای احساسی و قهرمانان شگفتانگیز در دنیای گیاهان است. سیاره زمین از دیدگاه گیاهان.

زیر‌نویس فارسی سریال Death in Paradise - Season 11

7.8   - IMDB

وقتی یک آدم ربایی به ظاهر ساده به قتل ختم می شود، نویل و تیم باید بررسی کنند که چه اشتباهی رخ داده و چگونه یک نفر مرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Hotel Portofino - Season 1

6.7   - IMDB

یک معمای کلاسیک که شخصیتها در دهه 1920 ایتالیا، زمانی که فاشیسم بنیتو موسولینی در حال افزایش بود، به زندگی خود میپردازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Incastrati - Season 1

6.8   - IMDB

پس از اینکه دو تکنسین تلویزیونی بدبخت با صحنه قتل مواجه می شوند، هر قدمی که برای جلوگیری از مظنون شدن بر می دارند، آنها را در دردسر عمیق تری قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال A Discovery of Witches - Season 3

7.8   - IMDB

در فصل 3، فصل آخر، متیو و دیانا از سفر خود به 1590 برمیگردند تا در سپتامبر تورز تراژدی پیدا کنند. آنها باید صفحات گمشده کتاب زندگی و خود کتاب را قبل از اینکه خیلی دیر شود پیدا کنند. دشمنان آنها علیه آنها آماده می شوند و هیولایی از گذشته متیو که در کمین بوده است برای انتقام برمی گردد.

زیر‌نویس فارسی سریال Angry Birds: Summer Madness - Season 1

5.8   - IMDB

پرندگان نوجوان قرمز، چاک، بمب و استلا در کمپ اسپلینتروود با همکارهای پردار خود برای تابستانی پر از هیجینک در حال سقوط هستند!