لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 6 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Kid Cosmic - Season 3

7.9   - IMDB

Kid Cosmic و Local Heroes به موفقیت رسیدند: آنها اکنون قهرمانان جهانی با گروه حفاظت از سیاره هستند و در شرف آغاز اولین ماموریت خود هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Murderville - Season 1

6.9   - IMDB

ویل آرنت، نامزد امی، در نقش یک کارآگاه پلیس بدبخت که از تاکتیکهای نامتعارفی برای حل جنایات با کارآگاهان مشهور در حال آموزش استفاده میکند، بازی میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال South Park - Season 25

8.7   - IMDB

کلاس چهارم کلاس چهارم از پوشیدن لباس خواب در مدرسه در مهمترین روز سال ممنوع است.

زیر‌نویس فارسی سریال Worst Cooks in America - Season 23

6.3   - IMDB

دسته جدیدی از آشفتگی آشپزخانه، آشفتگی غذا و سردرگمی آشپزی از فر خارج شده است، زیرا 12 سرباز استخدام شده به اردوگاه بوت می رسند تا با سرآشپزها و مربیان آن بورل و کلیف کروکس ملاقات کنند. اگرچه برخی از این افراد استخدام شده یکدیگر را می شناسند، اما همه آنها با هنر آشپزی غریبه هستند. برای شروع رقابت، آن و کلیف از آنها می خواهند مهارت های خود (یا عدم وجود آن) را با پختن غذای مورد علاقه یکی از عزیزانشان به نمایش بگذارند. برای چالش غذای اصلی، افراد استخدام شده باید شام سرآشپزها را تکرار کنند. آن و کلیف از فاجعههای آشپزخانه شوکه شدهاند و استخدامکنندگان امیدوارند که برای یک تیم انتخاب شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Nova - Season 49

8.7   - IMDB

نمادهای درخشان پرستیژ، آسمان خراش ها روشی مبتکرانه برای صرفه جویی در فضا در مناطق متراکم شهری هستند. اما حتی با ابداع راههایی برای دفاع از آنها در برابر آتشسوزی، باد و زلزله، آیا میتوانیم آنها را زیستپذیرتر، تعاملیتر و سازگارتر با محیط زیست کنیم؟

زیر‌نویس فارسی سریال Celebrity Big Brother - Season 3

4.5   - IMDB

گروه جدیدی از سلبریتی ها به خانه برادر بزرگ نقل مکان می کنند، جایی که در اولین مسابقه HOH رقابت می کنند، یک پیچ و تاب جدید برای مهمانان خانه ایجاد می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Pam & Tommy - Season 1

7.3   - IMDB

این سریال کمدی داستان واقعی انتشار اولین ویدیوی ویروسی تاریخ را روایت می کند

زیر‌نویس فارسی سریال Raising Dion - Season 2

7.1   - IMDB

دو سال پس از درگیری با مرد کج، دیون سعی می کند زندگی عادی داشته باشد و در عین حال قدرت های خود را توسعه دهد. یک دانش آموز جدید به کلاس دیون می پیوندد.