لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 5 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Astrid and Lilly Save the World - Season 1

5.7   - IMDB

دبیرستان زمانی که شما متفاوت هستید به اندازه کافی سخت است، اما وقتی Astrid و Lilly، BFFs رانده شده، به طور تصادفی دریچه ای را به یک بعد هیولاهای عجیب و غریب باز می کنند، بسیار پیچیده تر می شود. این به آنها بستگی دارد که بر موجودات ترسناک پیروز شوند و جهان را نجات دهند و به قهرمانان بدی تبدیل شوند که قرار بود باشند. یعنی اگر بتوانند از وحشت دوران دبیرستان جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sweet Magnolias - Season 2

7.3   - IMDB

در اتاق انتظار، خانواده ها برای دریافت اخبار از پزشکان جمع می شوند و برنامه های تای برای فصل تغییر می کند. هلن در مورد مارگاریتاها اعلامیه ای را به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Reacher - Season 1

8.1   - IMDB

وقتی افسر بازنشسته پلیس نظامی جک ریچر به خاطر قتلی که مرتکب نشده دستگیر می شود، خود را در میانه یک توطئه مرگبار پر از پلیس های کثیف، تاجران مشکوک و سیاستمداران مکر می بیند. او با هیچ چیز جز هوش و ذکاوت خود، باید بفهمد که در مارگریو، جورجیا چه اتفاقی می افتد.

زیر‌نویس فارسی سریال Raised by Wolves - Season 2

7.5   - IMDB

در فصل دوم، شرکای اندروید مادر و پدر، همراه با فرزندان شش فرزندشان، به یک مستعمره الحادی تازه تأسیس در منطقه استوایی مرموز Kepler 22 b می پیوندند. اما پیمایش در این جامعه جدید عجیب و غریب تنها شروع مشکلات آنهاست زیرا "کودک طبیعی" مادر تهدید می کند که آنچه از نسل بشر باقی مانده است را به سمت انقراض سوق دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Suspicion - Season 1

6.2   - IMDB

پنج انگلیسی عادی متهم به ربودن پسر یک غول رسانه ای برجسته آمریکایی هستند. آنها برای اثبات بی گناهی خود وارد مسابقه ای ناامیدانه با زمان می شوند، اما آیا کسی آنها را باور می کند - و آیا آنها حقیقت را می گویند؟

زیر‌نویس فارسی سریال March - Season 1

8.3   - IMDB

گروه متدین و پرانرژی از دانشجویان دانشگاه Prairie View A&M در حال اجرا در یکی از معتبرترین گروههای راهپیمایی HBCU هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sins of the City - Season 2

6.1   - IMDB

علیرغم تاریخ غنی و متنوع تگزاس، در سال 2015 شهر هیوستون طعمه یک سری سرقت های مرگبار خودروهای زرهی شد که وحشت را در خیابان ها برانگیخت. بازرسان باید اقدامات دقیقی را انجام دهند تا عاملان آن را به دست عدالت بسپارند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Afterparty - Season 1

7.3   - IMDB

وقتی میهمانی پس از دیدار یک دبیرستان با یک مرگ خیره کننده به پایان می رسد، همه مظنون هستند. یک کارآگاه همکلاسیهای سابق را یکی یکی کباب میکند و انگیزههای بالقوهای را کشف میکند که هرکدام روایت خود از داستان را تعریف میکنند - که در حقیقت تکاندهنده به اوج میرسد.