لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Mountain Monsters - Season 8

5.3   - IMDB

شکارچیان حرفه ای تپه به دنبال موجودات مرموزی می گردند که مردم ادعا می کنند در ویرجینیای غربی دیده اند.

زیر‌نویس فارسی سریال Ghost Doctor - Season 1

7.9   - IMDB

دکتر نابغه ای که ستاره دکتر یک بیمارستان است به کما می رود. هنگامی که روح او از بدن خارج می شود، او با یک دکتر شبح 20 ساله با مهارت های عالی آشنا می شود که زمانی به او کمک کرد تا یک جراحی را انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Curse - Season 1

9.8   - IMDB

در دهه 1980 در شرق لندن، گروهی از کلاهبرداران ناامید درگیر یک سرقت بزرگ طلا می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chloe - Season 1

6.6   - IMDB

بکی فکر می کند کلویی زندگی عالی دارد. سالها پس از اینکه کلویی در نوجوانی او را رها کرد، بکی همچنان با وسواس زندگی کلویی را از طریق رسانههای اجتماعی بینقص خود تماشا میکند. اما زمانی که کلویی به طور ناگهانی می میرد، بکی نیاز دارد تا دریابد که چگونه و چرا او را وادار می کند تا هویت جدیدی به دست آورد و در زندگی غبطه انگیز نزدیکترین دوستان کلویی نفوذ کند. کلویی که بود؟ چه اتفاقی برای او افتاد؟ و چرا بکی فکر می کند که کلویی قبل از مرگش سعی می کرد برای او پیامی بفرستد؟ بکی از طریق «ساشا» خود تبدیل به یک قهرمان قدرتمند و متجاوز میشود که در شبکهای خطرناک از دروغها گرفتار میشود، که فقط برخی از آنها متعلق به خودش است.

زیر‌نویس فارسی سریال Power Book IV: Force - Season 1

8.1   - IMDB

تامی ایگان نیویورک را پشت سر می گذارد و قصد دارد با شیکاگو، از وضعیت خارجی خود برای شکستن تمام قوانین محلی و بازنویسی آنها در تلاش خود برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده مواد مخدر در شهر استفاده کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Kitchen - Season 30

6.3   - IMDB

میزبانان آشپزخانه قوانین بازی به بازی برای میزبانی یک مهمانی بزرگ بازی دارند، از جمله چرخش جدیدی روی انچیلاداهای جوجه بوفالو، چوب های موزارلای تند سالامی و یک دمنوش ترش.

زیر‌نویس فارسی سریال The Pioneer Woman - Season 31

ری دراموند در آشپزخانه خود در مزرعه است و چراغ های برجسته دنیای سبزیجات را جشن می گیرد. پینهدوزی گوجهفرنگی با یک رویه سبزی پنیری افسانهای اولین بار در منو است. مجموعهای از سبزیهای پر جنب و جوش در ماکارونی پخته بستهبندی شده با سبزیجات ری، که پس از آن یک سوپ کدو حلوایی ساده کاری گرمکننده دارد، بازی میکند. در نهایت، Rich Cauliflower Mash در مرکز توجه غذای جانبی هیجان انگیز قرار می گیرد و چهار غذای گیاهی فوق العاده را با هم جمع می کند که تضمینی برای دریافت نظرات تحسین برانگیز است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Teacher - Season 1

7.4   - IMDB

معلمی متهم است که با یک دانش آموز همخوابه است، اما او نمی تواند چیزی در مورد آن به خاطر بیاورد زیرا در آن زمان مست بود.