لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 3 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Tell Me Lies - Season 2

فصل 2 با بازگشت لوسی آلبرایت و استفن دیمارکو به کالج آغاز می شود و پس از جدایی دراماتیک خود در آغاز تابستان صحبت نمی کنند. با این حال، در حالی که بسیار در تضاد هستند، آنها خود را در نسخه جدیدی از پویایی اعتیاد آور خود می بینند - که به همان اندازه آزاردهنده و غیرقابل اجتناب است.

زیر‌نویس فارسی سریال Futurama - Season 12

8.5   - IMDB

در این مدار به دور خورشید، خدمه قهرمان گهگاه ما وارد ماجراجوییهای هیجانانگیز میشوند که شامل بازیهای جشن تولد تا پای مرگ، اسرار دهکده رباتهای اجدادی بندر، A.I. دوستان (و دشمنان)، کیسههای لوبیایی بسیار بامزه، و داستان واقعی 5 میلیون ساله در پس ماده تغییر دهنده آگاهی معروف به قهوه. و البته، فصل بعدی در عاشقانه سرنوشت ساز فرای و لیلا.

زیر‌نویس فارسی سریال Unstable - Season 2

6.7   - IMDB

الیس پسر اکراه خود را به سمت مرکز توجه در صنایع دراگون سوق می دهد زیرا موفقیت شرکت بیوتکنولوژی به معنای خون جدید و رقابت های تازه است.

زیر‌نویس فارسی سریال Vikings: Valhalla - Season 3

7.3   - IMDB

فریدیس، هفت سال پس از پایان فصل 2، اکنون رهبر بلامنازع Jomsborg بت پرست است و لیف و هارالد در قسطنطنیه به افتخار دست یافته اند. اما چالش های بزرگتری در پیش است تا هر کدام به سرنوشت نهایی خود برسند.

زیر‌نویس فارسی سریال Me - Season 1

5.5   - IMDB

مدرسه جدید. خانواده جدید ابرقدرت جدید این یک فصل تغییر برای بن واسانی 12 ساله است که متوجه می شود می تواند به هر کسی که ملاقات می کند تبدیل شود. به عنوان یک تغییر شکل، بن باید بفهمد که کیست و می خواهد چه کسی باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Hit-Monkey - Season 2

7.8   - IMDB

در شهر نیویورک، میمون راهی برای فرار از زندگی خود از قتل پیدا می کند، در حالی که برایس تلاش می کند تا آسیب به کسانی را که در زندگی به او ظلم کرده است، ترمیم کند. اما بازگرداندن گذشته چه هزینه ای برای آنها خواهد داشت؟

زیر‌نویس فارسی سریال Grace - Season 4

7.4   - IMDB

درام درباره کارآگاه مستقر در برایتون، روی گریس، یک افسر پلیس سخت کوش که جان خود را به این کار داده است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Jetty - Season 1

6.3   - IMDB

Det را دنبال می کند. امبر منینگ باید بفهمد که چگونه آتش سوزی در یک خانه تعطیلات به یک روزنامه نگار پادکستی که در حال تحقیق در مورد پرونده سرد یک فرد گم شده و یک مثلث عشق غیرقانونی بین یک مرد 20 ساله و دو دختر زیر سن قانونی است، مرتبط می شود.