لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 13 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Ancient Aliens - Season 18

7.1   - IMDB

در سال 2021، دولت ایالات متحده یک سابقه 70 ساله انکار بشقاب پرنده ها را شکست و گزارشی پیشگامانه در مورد پدیده های ناشناس هوایی منتشر کرد. آیا ما در آستانه افشای کامل دولت درباره اشیاء عجیبی هستیم که در آسمان ما شاهد آن هستیم؟ و اگر چنین است، آیا به زودی متوجه خواهیم شد که آنها در واقع منشأ فرازمینی دارند؟

زیر‌نویس فارسی سریال Undercover Boss - Season 11

5.8   - IMDB

عمر سلیمان و نیک فریدمن، که بیش از 15 سال پیش کالج HUNKS Hauling Junk & Moving را تأسیس کردند، به ماموریت های جداگانه ای می روند تا مطمئن شوند که پایه و اساس شرکت آنها به اندازه کافی قوی است که بتواند در چند سال آینده رشد تصاعدی را تحمل کند. آیا آنها پس از دیدن آنچه در خط مقدم رخ می دهد، نیاز به انجام کارهای سنگین در شرکت خود دارند؟ آیا آنها (یا هر موردی که تحت مراقبت آنها هستند) تحت فشار در حالت مخفی ترک خواهند خورد؟

زیر‌نویس فارسی سریال RuPaul's Drag Race - Season 14

8.5   - IMDB

Lizzo مهمان بخش اول فصل 14 را قضاوت می کند و مجموعه جدیدی از ملکه ها در یک عکس سرگیجه آور ستاره می شوند، در یک نمایش استعدادیابی اجرا می کنند و در Signature Showstopping Drag روی باند فرودگاه راه می روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Pivoting - Season 1

6.8   - IMDB

در یک شهر کوچک و طبقه متوسط ​​در لانگ آیلند، نیویورک، سه زن - و دوستان صمیمی دوران کودکی - با مرگ چهارمین عضو گروه خود کنار می آیند. وقتی با این واقعیت مواجه میشوند که زندگی کوتاه است، این زنان از طریق یک سری تصمیمهای تکانشی، نادرست و خودسرانه، مسیر فعلی خود را تغییر میدهند. این محورها پیوند آنها را تقویت میکنند و ثابت میکنند که هرگز دیر نیست که زندگی خود را در جستجوی خوشبختی خراب کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Coroner - Season 4

6.8   - IMDB

جنی کوپر که از یک فقدان سخت بیرون آمده، خود را در مردگان شهر دفن می کند، بیشتر برای جلوگیری از مواجهه با آسیب های گذشته اش. Det. دونوان مک آووی مصمم است ثابت کند که برای بازگشت به کار مناسب است.

زیر‌نویس فارسی سریال Married at First Sight - Season 14

6.2   - IMDB

ده شهروند بوستونی که تازه نامزد شده اند فقط دو هفته فرصت دارند تا با همسر غریبه خود در محراب ملاقات کنند. شیطنت های یکی از دامادها در مهمانی مجردی، سؤالاتی را در مورد تمایل او برای آرام شدن ایجاد می کند، و یکی از عروس ها عروسی او را بسیار سخت می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال Naomi - Season 1

4.9   - IMDB

سفر یک دختر نوجوان را از شهر کوچک شمال غربی او به ارتفاعات چندجهانی دنبال کنید. هنگامی که یک رویداد فراطبیعی شهر زادگاهش را به شدت تکان می دهد، نائومی شروع به کشف منشأ آن می کند و آنچه کشف می کند هر آنچه را که در مورد قهرمانانمان باور داریم به چالش می کشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Finding Your Roots with Henry Louis Gates, Jr. - Season 8

8.7   - IMDB

هنری لوئیس گیتس جونیور به ربکا هال و لی دنیلز کمک می کند تا از طریق کارآگاهی DNA معمای خانواده را حل کنند و تاریخ و هویت خودشان را روشن کنند.