لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 9 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Robin and the Hoods

4.5   - IMDB

برای رابین 11 ساله سرسخت و گروه دوستان وفادارش «هودز»، تکهای از بوتهزارهای بیش از حد رشد کرده در انتهای بنبست آنها یک پادشاهی جادویی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Coyote Woman

2.4   - IMDB

ده سال پس از اینکه بومیان خانواده او را به قتل رساندند، آیریس دو مرد را استخدام میکند تا همه چیز را از بین ببرند، که اتفاقاً اکنون شامل خواهرش سینتیا نیز میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Instigators

6.2   - IMDB

روری و کبی شرکای بعید هستند که برای دزدی دور هم جمع شوند. اما وقتی اوضاع خراب می شود، آنها با هم متحد می شوند تا از پلیس، بوروکرات های عقب مانده و یک رئیس جنایتکار انتقام جو پیشی بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Angels Fallen: Warriors of Peace

5.2   - IMDB

هنگامی که یک کهنه سرباز جنگ عراق از یک قدرت برتر فراخوانی دریافت می کند، او ماموریتی را آغاز می کند تا مانع از تشکیل ارتشی از مردگان برای تصرف جهان توسط یک فرشته شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cuckoo

6   - IMDB

گرچن پس از اینکه با اکراه به همراه پدرش و خانواده جدیدش به کوههای آلپ آلمان نقل مکان میکند، متوجه میشود که شهر جدید آنها رازهای شومی را پنهان میکند، زیرا او با صداهای عجیب و دیدنیهای ترسناک زنی که او را تعقیب میکند گرفتار شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shakedown

5.1   - IMDB

هنگامی که معشوقه او تهدید می کند که راز رابطه آنها را فاش می کند، یک دلال معتبر بیمه از برادر زیرزمینی خود کمک می گیرد تا آبرویش را حفظ کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم War Game

5.8   - IMDB

یک گروه دو حزبی متشکل از سیاستگذاران دفاعی، اطلاعاتی و منتخب ایالات متحده که شامل پنج دولت ریاست جمهوری هستند، در یک تمرین نقش آفرینی بدون فیلمنامه شرکت می کنند که در آن با یک کودتای سیاسی که توسط اعضای سرکش ارتش ایالات متحده حمایت می شود، در پی انتخابات ریاست جمهوری مناقشه برانگیز مقابله می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Real! ChatGPT: Creator or Terminator?

3.5   - IMDB

واقعی. Chat GPT: Creator or Terminator، مستندی قابل تامل است که به پیشرفت سریع و پیامدهای بالقوه فناوری هوش مصنوعی (AI) می پردازد. این فیلم از طریق مصاحبه های متقاعدکننده با متخصصان برجسته در زمینه هوش مصنوعی، سیر تکامل هوش مصنوعی را از ابتدای پیدایش تا وضعیت فعلی و فراتر از آن بررسی میکند. این مستند دستاوردهای باورنکردنی ای را که هوش مصنوعی تسهیل کرده است، از تحول در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل گرفته تا افزایش امکانات روزمره، برجسته می کند. با این حال، سوالات مهمی در مورد معضلات اخلاقی و خطرات مرتبط با توسعه و استقرار هوش مصنوعی نیز مطرح می کند.