لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 8 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Witch

7   - IMDB

شهر کوچک، انگلستان، 1575. ویلیام برای اثبات بی گناهی همسرش، توئیلا، که به دروغ متهم به جادوگری است، سفری را آغاز می کند و در صورت مجرم شناخته شدن به اعدام محکوم می شود. ویلیام باید جادوگر واقعی را شکار کند تا توایلا را از مرگ نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sidonie in Japan

5.9   - IMDB

سیدونی پرسیوال، نویسنده مشهور فرانسوی، در سوگ همسر درگذشته خود نشسته است. او که برای ویرایش مجدد اولین کتابش به ژاپن دعوت شده است، مورد استقبال ویراستار محلی خود قرار می گیرد و او را به کیوتو، شهر زیارتگاه ها و معابد می برد. همانطور که آنها با هم در میان شکوفه های بهار ژاپنی سفر می کنند، او به آرامی به روی او باز می شود. اما روح شوهرش سیدونی را دنبال میکند: او بالاخره باید گذشته را رها کند تا دوباره به خودش عشق بورزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم It Ends with Us

6.7   - IMDB

لیلی بلوم دوران کودکی دردناکی را پشت سر می گذارد تا زندگی جدیدی را در بوستون آغاز کند و رویای مادام العمر باز کردن تجارت خود را دنبال کند. ملاقات تصادفی با رایل کینکید، جراح مغز و اعصاب جذاب، باعث ایجاد یک رابطه شدید می شود، اما وقتی آن دو عمیقاً عاشق می شوند، لیلی شروع به دیدن جنبه هایی از رایل می کند که او را به یاد رابطه والدینش می اندازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harold and the Purple Crayon

5.6   - IMDB

هارولد ماجراجو در داخل کتابش می تواند هر چیزی را به سادگی با کشیدن آن زنده کند. بعد از اینکه هارولد بزرگ شد و خود را از صفحات کتاب و دنیای فیزیکی بیرون کشید، متوجه میشود که چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد زندگی واقعی دارد – و اینکه مداد رنگی بنفش قابل اعتمادش ممکن است بیش از آنچه فکر میکرد ممکن است باعث ایجاد هجینهای خندهدار شود. وقتی قدرت تخیل نامحدود به دست افراد نادرستی بیفتد، تمام خلاقیت هارولد و دوستانش نیاز دارد تا هم دنیای واقعی و هم دنیای خودش را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kneecap

7.6   - IMDB

وقتی سرنوشت، معلم بلفاست، جیجی را وارد مدار ناویز و لیام اوگ میآورد که به خود اعتراف میکند، «فضههای کم زندگی»، سوزن بر روی یک هیپ هاپ شبیه به هیپ هاپ میافتد. آنها به زبان مادری ایرلندی خود رپ می زنند و جنبشی را برای نجات زبان مادری خود رهبری می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Fast Move

4.9   - IMDB

سربازی که به طرز بی شرمی مرخص شده است به دنبال پدر جدا شده خود می گردد تا به او کمک کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک موتورسوار حرفه ای دنبال کند. در حین آموزش، او با یک خواننده مشتاق شهر کوچک و یک صاحب موتور سیکلت آشنا می شود که شروع به شکستن دیوارهایی می کند که نبود پدرش ساخته بود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Inside the Mind of a Dog

7.1   - IMDB

در این مستند که بینش های علمی و احساسی را در مورد BFF های دوست داشتنی ما نشان می دهد، سفری لذت بخش به دنیای سگ ها را آغاز کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dagr

4.7   - IMDB

یوتیوبرهایی که به دنبال شهرت هستند، خود را در یک کابوس ماوراء الطبیعه می بینند، زمانی که تیم تبلیغاتی که می خواهند از آنها بدزدند، یک شیطان دروید از گذشته را بیدار می کند.