لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 7 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Duchess

4.4   - IMDB

یک جنایتکار خرده پا سخت طبقه کارگر به دنیای خائنانه قاچاق الماس کشیده می شود و به یک ضدقهرمان تبدیل می شود که در دنیای تیره و تار اموات با او حساب می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Taken from Rio Bravo

2.9   - IMDB

1874، تگزاس شرقی. دو دوست به تعقیب Posse، گروهی از قاچاقچیان انسان سادیست می پردازند که پنج زن را ربوده اند. همراه با یک پیشاهنگ هندی، آنها با زمان مسابقه می دهند تا زنان را قبل از اینکه به قاچاقچیان در مرز مکزیک بفروشند، پیدا کرده و آزاد کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Clean Up Crew

4.3   - IMDB

هنگامی که یک خدمه پاکسازی صحنه جرم، کیفی پر از پول را پیدا می کنند، باید یک پادشاه جنایتکار و ماموران فاسد FBI را که می خواهند آن را پس دهند، از بین ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Art of Eight Limbs

3.8   - IMDB

یک مامور آمریکایی به طور مخفیانه در یک کمپ آموزشی هنرهای رزمی مشکوک به پوشش سلاح های شیمیایی می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Langston Kerman: Bad Poetry

6.7   - IMDB

کمدین لنگستون کرمان در این ویژه خنده دار درباره فرزندپروری یک نوزاد سطح بالا، آموزش نوجوانان ضعیف و مدیریت برنامه های دوستیابی مادرشوهرش صحبت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Untold: The Murder of Air McNair

5.6   - IMDB

استیو مک نیر یک اسطوره NFL بود که به نظر می رسید زندگی او به دلیل جنایت شور کوتاه شده بود. آیا این تراژدی هولناک بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Klitschko: More Than a Fight

5.9   - IMDB

با دسترسی بیسابقه به ویتالی کلیچکو و برادرش ولادیمیر، که با هم برای بیش از یک دهه بر دنیای بوکس سنگین وزن تسلط داشتند، کلیچکو: بیش از یک مبارزه طولانیترین شهردار کیف را در حالی که شهرش را در مقابل تجاوزات مداوم روسیه نگه میدارد، دستگیر میکند. .

زیر‌نویس فارسی فیلم Hell Hole

4.4   - IMDB

دورتر، در بیابان متروک صربستان، یک خدمه فرکینگ به رهبری ایالات متحده یک هیولای خفته را کشف می کنند که در داخل یک سرباز فرانسوی چند صد ساله حامله شده است. اکنون که بیدار شده و در خطرناکترین حالت شکنندهاش قرار گرفته است، مردان را در جستجوی رحمی جدید میشکند.