لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 6 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Rosalie

6.9   - IMDB

فرانسه، دهه 1870. روزالی زنی جوان است که شبیه هیچ زن دیگری نیست. او رازی را پنهان می کند: او با صورت و بدن پوشیده از مو به دنیا آمد. او در تمام زندگیاش ویژگیهای خود را پنهان کرده است تا در امان بماند، اصلاح کند تا جا بیفتد. تا اینکه هابیل، صاحب بار بدهکار که از راز او آگاه نیست، برای جهیزیهاش با روزالی ازدواج میکند. آیا آبل می تواند روزالی را دوست داشته باشد و او را همان زنی که هست ببیند، زمانی که حقیقت را دریابد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Wishes of the Blue Girl

5.6   - IMDB

زن جوانی در خلوت خانه خالی خود با اتفاقات ناراحت کننده ای روبرو می شود که او را گیج می کند و منشا آنها را زیر سوال می برد. چه چیزی در محیط اطرافش رخ داده است و چه رازهایی در خلوت او نهفته است؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Consumed

5.6   - IMDB

زوج متاهل جی و بث یک سال پس از بهبودی سرطان بث به یک سفر کمپینگ جشن میروند اما خود را بین یک دیوانه وحشی و یک هیولای دزد پوست گرفتار میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sk8face

7.7   - IMDB

تاریخچه هنر اسکیت برد و تکامل آن را در طول دههها بیان میکند، زیرا اسکیتبردها و هنرمندان نمادین و سرکش تجربیات و داستانهایی را درباره هنر خود ارائه میدهند که تأسیسات را به چالش میکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Peter Five Eight

3.4   - IMDB

سم، یک مشاور املاک به ظاهر متین و پر زرق و برق در یک جامعه کوچک کوهستانی، زمانی که مردی کاریزماتیک به نام پیتر یک روز در شهر ظاهر می شود، مشخص می شود که یک الکلی بی بند و بار و آشفته با رازی تاریک است. در حالی که او تلاش می کند زندگی خود را از هم باز کند، یک همکار مسن تر به نام برندا به دستور رئیس قدرتمند و در سایه خود، آقای لاک، هدف پیتر برای کسب اطلاعات قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Firecracker

3.9   - IMDB

وقتی دزدی به طرز چشمگیری اشتباه میشود و گروگانی را در خطر میگذارد، سه نفر بعید میبینند که در شب آتش برای زندگی و سلامت عقلشان میجنگند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elevator

5.3   - IMDB

یک پسر آسانسوری که در داخل آسانسور یک مجموعه کازینوی هتل گیر افتاده است، عاشق معشوقه سرمایه گذارش می شود که او را مجبور می کند بین عشقش به او یا رویاهایش برای آینده ای بهتر یکی را انتخاب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nice Girls

4.1   - IMDB

یک پلیس بدجنس و یک کارآگاه دقیق با یک هکر سابق جذاب برای حل ناپدید شدن یک افسر و نجات نیس از فاجعه به نیرو می پیوندند. بازیگران: آلیس تاگلیونی، استفی سلما، باپتیست لکاپلین