لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 5 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Ride

6.6   - IMDB

یک گاو سوار بازنشسته که ناامید از جمع آوری پول برای درمان سرطان دخترش است، با پسر جدا شده اش همکاری می کند و قبل از تمام شدن زمان، به سرقت متوسل می شود. اما پس از خراب شدن دزدی، نگه داشتن پول - و آزادی آنها - به این دو نفر نیاز دارد که از یک جفت افسر مجری قانون محلی، از جمله یک کلانتر عدالت خواه که به زودی مشکوک است که کلید پرونده او ممکن است به طرز ناراحت کننده ای در نزدیکی خانه باشد، گول بزنند. .

زیر‌نویس فارسی فیلم Sister Wife Murder

5.4   - IMDB

کلوئه به کلیسا می رود و بلافاصله به سمت کشیش کالب کشیده می شود. او عاشق او می شود، اما متوجه می شود که او با دو زن دیگر ازدواج کرده است. هنگامی که یکی از همسران به طور مرموزی ناپدید می شود، کلویی می ترسد که او ممکن است بعدی باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Rooster

5.7   - IMDB

وقتی جسد قدیمی ترین دوستش در یک قبر کم عمق دفن شده پیدا میشود، دن، یک پلیس شهر کوچک، به دنبال پاسخ از گوشه نشینی فراری است که آخرین کسی بود که دوستش را زنده دید. همانطور که دن به حقیقت نزدیکتر می شود، باید با شیاطین شخصی خود مقابله کند و متوجه می شود که امید را می توان در مکان های بعید پیدا کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Good Half

5.6   - IMDB

نویسندهای که از نظر احساسی دور است، برای مراسم خاکسپاری مادر محبوبش به زادگاهش کلیولند بازمیگردد، پس از اینکه سالها با موفقیت از تعامل با خواهر خود، پدر بداخلاق اما خوشنیت و ناپدری غیرقابل اعتماد خود اجتناب کرد. زمانی که در شهر است، رابطه جدیدی با یک غریبه جذاب و پرانرژی برقرار می کند که او را وادار می کند تا بفهمد که نمی تواند برای همیشه از درگیری اجتناب کند - با خانواده یا درون خودش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Us, Our Pets and the War

8.9   - IMDB

این فیلم داستان مردم و حیوانات خانگی آنها را در پس زمینه حمله روسیه به اوکراین در سال 2022 برجسته می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Heiress and the Handyman

4.9   - IMDB

پس از از دست دادن ثروت خود، یک وارث به یک مزرعه روستایی نقل مکان می کند که در آنجا همسایه خوش تیپ خود را با دستکار اشتباه می گیرد. برای حفظ میراث خانواده اش، او به او کمک می کند تا در نمایشگاه شهرستان رقابت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Empire Queen: The Golden Age of Magic

3   - IMDB

در پادشاهی که جادو ممنوع است، سه نفر جذاب از ماجراجویان در جستجوی عصای افسانهای Sovereign که برای سرنگونی یک ملکه شیطانی و بازگرداندن جادو برای همه لازم است، به جستجوی خطرناکی میپردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Charlie Tango

3.9   - IMDB

ناامید برای شروعی دوباره در زندگی پس از یک فاجعه در ساعتش، یک کنترلر ترافیک هوایی معلق وقتی که با معشوق مخفی خود به بازی می افتد، خود را در دنیایی از کلاهبرداری مالی و دستکاری می بیند.