لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 49 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Sherlock Holmes and the Great Escape

6.2   - IMDB

در اواخر قرن نوزدهم، ماک، قانون شکنی قهرمانی که از ثروتمندان دزدی میکرد تا به فقرا بدهد، مورد علاقه و احترام مردم بود، اما او مدتها مورد دشواری برای حیاط بود. با کمک شرلوک، کارآگاه گوردون گوریل ریلر و کارلسون فاکس بالاخره توانستند مک را در جشن تولد دخترش کیتی دستگیر کنند. اما شرلوک پس از آن توسط مردم به دلیل دستگیری قهرمان خود مورد تحقیر قرار گرفت. چهار سال بعد، مک در زندان با Scarface بدنام مبارزه می کند و سپس برای فرار از دیوار بالا می رود. شرلوک در حالی که مک را ردیابی می کند، دلیل دلخراش فرار مک را کشف می کند و تصمیم می گیرد قبل از اینکه داوطلبانه به پلیس تسلیم شود، به او اجازه دهد آخرین آرزویش را برآورده کند. با این حال، Scarface ناگهان ظاهر می شود و کتی را می رباید. شرلوک و واتسون با گوردون گوریل ریلر و کارلسون فاکس برای نجات همکاری می کنند. نبرد بین مرگ و زندگی در حال آشکار شدن است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Incredible 25th Year of Mitzi Bearclaw

5.3   - IMDB

میتزی بیرکلاو زنی بومی است که با اکراه به ذخیره گاه منزوی خود باز می گردد تا به پدرش کمک کند تا از مادر تلخش مراقبت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tangle

4.3   - IMDB

فیلم علمی تخیلی غنایی از کریستوفر سورن کلی.::الیشا ماری متیوز

زیر‌نویس فارسی فیلم Imperial Blue

4.6   - IMDB

هوگو وینتر، یک قاچاقچی مواد مخدر سرکش آمریکایی، به اوگاندا سفر می کند تا مقدار زیادی بولو را صادر کند، گیاهی مقدس که به کاربران چشم انداز آینده خود را می دهد. به محض رسیدن به کامپالا، او به زودی متوجه می شود که تنها راه او برای دستیابی به این هدف از طریق دو خواهر با برنامه های رقابتی است، کیساکیه متولد شده و آنجلا سرکش، که از روستای دورافتاده ماکانا می آیند، جایی که بولو رشد می کند. همانطور که آنها هوگو را به اعماق جنگل و بیشتر به شبکه فریب خود هدایت می کنند، مشخص نیست که آیا پیشگویی های مواد مخدر او به جستجوی او کمک می کند یا آینده اش را مخدوش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hurt by Paradise

5.7   - IMDB

فیلمی درباره شاعر و دختری با موهای درشت. با هم دوستی پیدا می کنند چون احتمال رویاهایشان کم می شود.::unknown

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tunnel

6   - IMDB

هنگامی که یک کامیون در داخل یک تونل تصادف می کند، افرادی که برای کریسمس به خانه می روند، به طرز وحشیانه ای در آتش سوزی مرگبار گرفتار می شوند. با کولاکی که در بیرون موج میزند، و اولین پاسخدهندگان برای رسیدن به حادثه تلاش میکنند، این هر مردی برای خودش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Why?

3.6   - IMDB

بلیک سینکلر، نویسنده، خود را در نبردی برای زندگیاش با یک دیوانه تشنه به خون میبیند که هنگام بازگشت به شهر کوهستانی نورددیل، قربانیان متعددی را در پی خود به جای گذاشته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of Hei

7.2   - IMDB

در دنیای پر جنب و جوش انسانی، اجنه مختلفی با بشریت مسالمت آمیز زندگی می کنند. لو شیائو هی، شیطان گربه، سفر سرگردانی خود را آغاز می کند زیرا خانه جنگلی او ویران شده است. با شرکای دلسوز اجنه و ارباب جدی انسانی که یکی پس از دیگری ظاهر می شوند، هی در این دوراهی قرار دارد که انتساب واقعی او کدام طرف خواهد بود.