لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 48 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Norman

6.1   - IMDB

یک مسافر زمان و هوش مصنوعی او همراه و همدم. نورمن در گذشته گرفتار و منزوی می شود و زندگی در گذشته و آینده را به خطر می اندازد. او باید قبل از فروپاشی جهان راهی برای بازگشت به آینده اختراع کند.::جوئل گوئلزو

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wake of Light

5.6   - IMDB

یک زن جوان باید بین مراقبت از پدر پیرش یا شانس عشق یکی را انتخاب کند.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم Heavy

6.8   - IMDB

فیلم هیجانانگیز انتقامجویانه که در نیویورک اتفاق میافتد، درباره یک زوج دیوانه است که آن را در صحنه مواد مخدر با کیفیت بالا زندگی میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Obituary of Tunde Johnson

5.5   - IMDB

یک نوجوان ثروتمند نیجریه ای-آمریکایی توسط پلیس دستگیر می شود، به ضرب گلوله کشته می شود و بلافاصله بیدار می شود، همان روز را بارها و بارها تجربه می کند، در یک حلقه زمانی وحشتناک گرفتار می شود - مجبور می شود با حقایق دشوار در مورد زندگی خود و خودش روبرو شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Parish

3.8   - IMDB

لیز که با مرگ شوهرش تسخیر شده است، دخترش را ریشه کن می کند و آنها را به شهر کوچکی منتقل می کند، جایی که کابوس های واقعی شروع می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Book of Job

5.3   - IMDB

کتاب شغل درباره دانش آموز دبیرستانی است که در جدا کردن واقعیت از داستان مشکل دارد. جاب جوان «دیوانهآمیز» عاشق دختر جدیدی میشود که در یک مراسم عشای ربانی توجه او را جلب میکند. در بحبوحه انطباق با آنچه که او معتقد است استانداردهای ایده آل اوست، متوجه می شود که زندگی اش چیزی فراتر از خودش است.::اندرو اوه

زیر‌نویس فارسی فیلم Rose Plays Julie

6.5   - IMDB

در این کاوش صمیمی در مورد هویت، آسیب و قدرت، یک زن جوان به دنبال مادر تولد خود میگردد و ناخواسته باعث ایجاد یک رشته اتفاق میشود که زندگی هر دوی آنها را تغییر میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pharaoh's War

3   - IMDB

یک مرد نظامی سابق با گذشته ای مرموز گروهی از پناهندگان مصری را در صحرا هدایت می کند و باید از آنها در برابر گروهی از مزدوران شیطانی محافظت کند.