لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 47 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم A Stone in the Water

5.2   - IMDB

یک مرد منزوی زن باردار را می رباید تا نوزادش را بدزدد. چیزی که او نمی داند این است که یک قاتل بی رحم قصد دارد مادر آینده را بکشد. یک تریلر تاریک با روح فیلم های "میزری" و "هر چه که برای بیبی جین اتفاق افتاد؟"

زیر‌نویس فارسی فیلم Safe Inside

4.7   - IMDB

یک فیلم هیجان انگیز در مورد قدرت مغز و عشق انسان.

زیر‌نویس فارسی فیلم On-Site

3.7   - IMDB

وقتی مدیر یک ساختمان آپارتمانی شیفته زوج جدیدی می شود که به آنجا نقل مکان می کنند، هیچ چیز آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Elfkins

6   - IMDB

الفکینز (Heinzelmännchen) افسانهای کلن کوتولههایی بودند که شبها مخفیانه به صنعتگران کمک میکردند تا اینکه ۲۰۰ سال پیش توسط همسر بدخواه یک خیاط بیرون راندند. این داستان بازگشت آنهاست.::Akkord Film Produktion GmbH

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Whispers: Volume 1

3.6   - IMDB

یک زن جوان کتاب نجواهای تاریک مادرش را فقط برای کشف 10 داستان ناراحت کننده در صفحات آن به ارث می برد. گلچین نجواهای تاریک با بازی آندره دمتریادس، آشر کدی و آنتونی لاپاگلیا توسط 11 فیلمساز زن از سراسر استرالیا برای شما آورده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Schemers

5.5   - IMDB

دیوی با پایان دوران فوتبالش، شروع به تبلیغ کنسرت ها در داندی با دو دوست می کند که منجر به نمایش بسیار جاه طلبانه Iron Maiden می شود. دیوی از اعماق خود و بدهکاری با گانگستر فرگی، باید بزرگترین طرح زندگی خود را انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Saint Maud

6.7   - IMDB

پرستاری وارسته را تعقیب می کند که به طور خطرناکی برای نجات روح بیمار در حال مرگش وسواس زیادی پیدا می کند.::جشنواره بین المللی فیلم تورنتو

زیر‌نویس فارسی فیلم 100 Days to Live

5.4   - IMDB

زمانی که یک قاتل سریالی نامزد یک زن جوان را می رباید، او باید برای کشف هویت قاتل و مهمتر از آن انگیزه او با ساعت مسابقه دهد.::Power Law Productions.