لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 40 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Babysplitters

5.6   - IMDB

وقتی دو زوج با احساسات متفاوت در مورد بچه دار شدن برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن یک بچه در نظر می گیرند، به نظر می رسد سازش کاملی است - تا زمانی که همه چیز از کنترل خارج شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beach House

5.3   - IMDB

زمانی که مهمانان غیرمنتظره - و محیط اطراف - نشانههایی از عفونت مرموز را نشان میدهند، یک فرار عاشقانه برای دو معشوقه دانشگاهی به مبارزه برای بقا تبدیل میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Suburban Wildlife

4.9   - IMDB

پس از فارغ التحصیلی اخیر، 4 دوست خود را از مسئولیت های بزرگ بزرگسالی پرت می کنند. اما از آنجایی که مرزهای بین واقعی و سورئال محو می شود، آنها با تصمیماتی روبرو می شوند که بقیه زندگی آنها را مشخص می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم SamSam

5.1   - IMDB

به نظر می رسد سام سام همه چیز را دارد: بشقاب پرنده خودش و خانواده و دوستان عالی. اما تنها چیزی که او هنوز به آن دست نیافته است ابرقدرت های واقعی است.::Alliance Française

زیر‌نویس فارسی فیلم American Fighter

5.2   - IMDB

یک نوجوان ناامید برای به دست آوردن پول کافی برای نجات مادر بیمارش مجبور می شود وارد دنیای خطرناک جنگ های زیرزمینی شود. او متوجه می شود که در مواجهه با این رقبای گرسنه خشن از چه ساخته شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Radio Silence

4.9   - IMDB

درمانگر رابطه، دکتر جیل پیترمن، زمانی که دنیای او پس از خودکشی یک زن تماس گیرنده به نام الکسیس از زیر او بیرون کشیده شد، بالاترین امتیاز را داشت. دکتر جیل با تکان دادن به قلب خود از نمایشگاه خود دور شد و قول داد که دیگر برنگردد. این تا زمانی است که استوارت، مدیر کل ایستگاه، از او میخواهد که نمایش را دوباره راهاندازی کند تا دنبالکنندگان را به ایستگاه بازگرداند. جیل که هنوز تحت تأثیر اتفاقی قرار گرفته است، موافقت می کند که به دوستش کمک کند و معتقد است که این درمان عالی برای آرام کردن اضطراب یک ساله او خواهد بود. هنگامی که جیل شروع به مستقر شدن در برنامه خود می کند، تماس های مرموز شروع می شود و او را مجبور می کند باور کند که ممکن است یک گربه کپی وجود داشته باشد. چیزی که جیل شروع به کشف کرد شبکه ای از اسرار و دروغ است که از صدای مرموز او به عنوان الکسیس نشات می گیرد.::Incendo

زیر‌نویس فارسی فیلم Around the Sun

5.6   - IMDB

یک پیشاهنگ لوکیشن فیلم در حال گشت و گذار در یک قلعه بازپس گرفته شده، به سراغ نماینده لاس زدن آن می رود که داستان کتابی تأثیرگذار را که در آنجا نوشته شده است، بازگو می کند. اما آیا ارتباط آنها واقعی است یا فقط فرافکنی شخصیت های کتاب؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Limbo

7.2   - IMDB

یک قاتل خود را در حال محاکمه در جهنم می بیند که بین یک دادستان تلخ و یک وکیل مدافع بی تجربه گرفتار شده است.::Anon