لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Borderlands

4.5   - IMDB

با بازگشت به سیاره خود، یک قانون شکن بدنام با تیمی از قهرمانان نامحتمل اتحاد غیرمنتظره ای تشکیل می دهد. آنها با هم با هیولاهای بیگانه و راهزنان خطرناک مبارزه می کنند تا دختر گمشده ای را پیدا کنند که کلید قدرت غیرقابل تصور را در دست دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Deliverance

5.1   - IMDB

پدر و مادر مجرد آبونی جکسون خانواده خود را برای شروعی تازه به خانه جدیدی نقل مکان می کند، اما چیزی شیطانی در آنجا زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Freedom Hair

5.6   - IMDB

هنگامی که یک مادر تصمیم می گیرد برای رسیدن به استقلال مالی، یک تجارت بافندگی موی طبیعی را راه اندازی کند، باید بر موانع تحمیل شده توسط یک کارتل قدرتمند آرایشی و بهداشتی و ایالت می سی سی پی غلبه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم First Shift

4.3   - IMDB

مایک کهنه کار پلیس نیویورک و آنجلا تازهکار در سختترین خیابانهای نیویورک روزی پرمخاطب را پشت سر میگذارند و با سر در گردابی از خطر و اقدام شیرجه میزنند. تعقیبهای آدرنالین و تهدیدات غیرمنتظره آنها در حالی که رویارویی های خطرناک را پیش میبرند، آشکار میشوند. در میان هرج و مرج، چالش های شدید پیوندهای ناگسستنی ایجاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sheriff

7   - IMDB

کلانتر، یک افسر پلیس از بخش صداقت که متعهد و با بصیرت است. او با نذری، یک افسر پلیس جوان و ایده آل گرا از اداره مواد مخدر جفت می شود. ماموریت آنها نابودی یک سندیکای مواد مخدر به ریاست تونی پادشاه بی رحم است. شاه سنجاق در توزیع مت آمفتامین نقش دارد و افراد زیادی به دست این قاتل متا جان خود را از دست داده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jackpot!

5.8   - IMDB

در آینده نزدیک، یک "لاتاری بزرگ" ایجاد شده است - نتیجه: برنده را قبل از غروب آفتاب بکشید تا به طور قانونی جکپات چند میلیارد دلاری او را مطالبه کنید. هنگامی که کیتی کیم به اشتباه خود را با بلیط برنده می یابد، با اکراه با مامور محافظت از قرعه کشی آماتور نوئل کسیدی که باید او را به غروب آفتاب در ازای بخشی از جایزه اش برساند، می پیوندد.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Are Wolves

3.7   - IMDB

وقتی Fenix، روح گمشده ای که هوس چیزی بیشتر می کند، سعی می کند دوباره به خانواده انتخابی خود بپیوندد تا ارزش خود را ثابت کند، باید بازی های بسیار خطرناکی انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rhythm Masters: A Mickey Hart Experience

2   - IMDB

«Rhythm Masters: A Mickey Hart Experience» داستانهایی از ورزشکاران افسانهای مانند جو مونتانا و مارشون لینچ گرفته تا شریل سوپس و جک نیکلاوس را ارائه میکند و بینشها و تجربیات شخصی خود را در مورد اینکه چگونه ورزش و موسیقی زبانی جهانی دارند به اشتراک میگذارند. این فیلم هنر پشت این دو دنیا را جشن میگیرد و نشان میدهد که چگونه آنها به یکدیگر الهام میبخشند و یکدیگر را ارتقا میدهند. جلوه های بصری چشمگیر و موسیقی متن خاطره انگیز، هر دو برای نشان دادن نبض و انرژی ای که موسیقی به ورزش می آورد و بالعکس کار می کند.