لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم فیلم چوب مرده

7.4   - IMDB

برای جشن گرفتن ایالت داکوتای جنوبی، اتحاد 10 ساله اردوگاه ددوود را دنبال کنید. رقابتهای سابق دوباره شعلهور میشوند، اتحادها مورد آزمایش قرار میگیرند و زخمهای کهنه دوباره باز میشوند، چرا که همه این تغییرات اجتنابناپذیری را که مدرنیته و زمان ایجاد کردهاند، رها کردهاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم #FollowMe

3.6   - IMDB

خبرنگار Nicolaas Veul تصمیم می گیرد اولین اکانت اینستاگرام خود را راه اندازی کند و تا حد امکان فالوور جمع کند. با گذشت زمان، او بیشتر به کارهای درونی شبکه اجتماعی علاقه مند می شود و ماشینی را که به خوبی روغن کاری شده مبتنی بر کلاهبرداری را کشف می کند. در حالی که کاربران مشتاقانه به سلفی ها لایک می دهند، یک تجارت سریع با حساب های کاربری در پشت صحنه در حال انجام است. تعداد زیادی پروفایل جعلی وجود دارد و رباتهای اینترنتی برای کسانی که میخواهند احساس موفقیت بیشتری داشته باشند، دنبالکنندگان جدیدی تولید میکنند. آیا چیزی در اینستاگرام قابل باور است؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Chronicle Mysteries: Vines That Bind

6.7   - IMDB

فصل جدید پادکست جنایی واقعی الکس مکفرسون، او و کارکنان کرونیکل را به مکلین نزدیک میبرد، جایی که آنها در مورد مرگی که پلیس محلی حکم آن را تصادف کرده است، تحقیق میکنند. آیا الکس میتواند به آنچه که احساس میکند قتل بوده است، دست یابد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Giant Little Ones

7.2   - IMDB

دو پسر نوجوان محبوب، بهترین دوستان از دوران کودکی، پس از وقوع یک حادثه غیرمنتظره در شب جشن تولد 17 سالگی، متوجه می شوند که زندگی، خانواده و دوست دخترشان به طرز چشمگیری به هم ریخته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Miranda Sings Live... Your Welcome.

5.5   - IMDB

میراندا سینگ، ستاره ویدئویی ویروسی و کالین بالینگر در دنیای واقعی خود، صحنه را در یک صحنه خاص مملو از موسیقی، کمدی و "جادویی" به اشتراک می گذارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم After the Storm

5.4   - IMDB

پس از طوفانی که خانه او و بیشتر شهر زادگاهش را ویران کرده است، یک معلم جوان دوباره با عشق دوران کودکی خود ارتباط برقرار می کند تا خانه و جامعه خود را بازسازی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Project Ithaca

4.1   - IMDB

پنج غریبه بیدار می شوند و خود را در یک سفینه فضایی بیگانه می بینند که به نظر می رسد وحشت آنها را برای نیرو دادن به کشتی مهار می کند. آنها شروع به درک این نکته می کنند که این گونه ها برای دهه ها و احتمالاً قرن ها انسان ها را ربوده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Men in Black: International

5.6   - IMDB

مردان سیاه پوش همیشه از زمین در برابر تفاله های کیهان محافظت کرده اند. در این ماجراجویی جدید، آنها با بزرگترین و جهانیترین تهدید خود مقابله میکنند: یک خال در سازمان مردان سیاهپوش.