لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 38 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Stealing School

6.1   - IMDB

یک هفته قبل از فارغ التحصیلی از کالج، آوریل چن، یک اعجوبه فناوری چینی-کانادایی، توسط یک دستیار آموزشی بی امان به سرقت ادبی متهم می شود و باید برای اثبات بی گناهی خود در یک محاکمه مخفی که در یک دادگاه دانشگاهی برگزار می شود، مبارزه کند. همانطور که روز پیش می رود، انگیزه ها و منافع همه طرف های درگیر به آرامی آشکار می شود تا شبکه پیچیده ای از فساد، حرص و آز و نارسایی های اخلاقی را آشکار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spirits in the Dark

3.2   - IMDB

یک مرد بیوه تنها ویدیوی مرموز را در رایانه خود پیدا می کند که او را به شهر متروکه ای می برد که توسط یک موجود شوم اشغال شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fanny Lye Deliver'd

6.2   - IMDB

داستان در مزرعه ای منزوی در شروپشایر در سال 1657. داستان فانی لی، زنی که می آموزد از ازدواج ظالمانه خود فراتر رفته و دنیای جدیدی از امکان را کشف کند - البته با هزینه شخصی زیاد. دنیای فانی لی که با همسرش، جان و پسر جوانش، آرتور، سختگیرانه پیوریتن زندگی می کند، با ورود غیرمنتظره دو غریبه نیازمند، زوج جوانی که از نزدیک توسط یک کلانتری بی رحم و معاونش تحت تعقیب قرار می گیرند، تا حد زیادی تکان می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Homeless Ashes

6.1   - IMDB

فرانکی، پسر جوانی که در برابر ترس خود می ایستد و از خانه فرار می کند و در نهایت بی خانمان می شود بدون اینکه چاره ای جز تلاش برای زنده ماندن از زندگی در خیابان ها داشته باشد.::Marc Zammit

زیر‌نویس فارسی فیلم Disruption

3.1   - IMDB

یک زن و شوهر برای زندگی خود می جنگند که ماشین جدیدشان به طور غیرمنتظره ای در یک خیابان متروکه دیترویت خراب می شود.::RP

زیر‌نویس فارسی فیلم Alive

6.3   - IMDB

زن و مردی که به شدت مجروح شده اند در یک آسایشگاه متروک بیدار می شوند و متوجه می شوند که یک مراقب سادیست کلید آزادی و پاسخ های وحشتناک در مورد هویت واقعی آنها را در دست دارد.::چاک مک کیو - نویسنده/تهیه کننده

زیر‌نویس فارسی فیلم Yummy

5.9   - IMDB

Yummy عیاشی از خون، خشونت و سرگرمی است که در آن یک زوج جوان برای جراحی پلاستیک به یک بیمارستان قدیمی اروپای شرقی سفر می کنند. زن جوان خواهان کوچک کردن سینه است. مادرش برای لیفت صورت دیگر می آید. دوست پسر که در یک بخش متروکه سرگردان است، به زن جوانی برخورد می کند که دهانش را بسته و به میز عمل بسته است. او نتیجه یک درمان تجربی جوانسازی است. او او را آزاد می کند، اما متوجه نمی شود که او فقط باعث شیوع ویروسی شده است که پزشکان، بیماران و مادرشوهرش را به زامبی های تشنه به خون تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم SHEPHERD: The Story of a Jewish Dog

4.8   - IMDB

شپرد بر اساس رمان اسراییلی برنده جایزه و پرفروش، «سگ یهودی» نوشته آشر کراویتز ساخته شده است. کالب، یک ژرمن شپرد محبوب، با تصویب قوانین نورنبرگ در جنگ جهانی دوم برلین، از خانواده یهودی خود جدا می شود. او توسط یک افسر اس اس به فرزندخواندگی پذیرفته می شود که به او آموزش می دهد تا به یهودیان در اردوگاه کار اجباری حمله کند و آنها را جمع آوری کند. کالب به خوبی از او مراقبت می شود و در کارش خوب است تا اینکه یک روز با یک عطر آشنا حواسش پرت می شود. ارباب اصلی او، پسر جوانی به نام جاشوا، به عنوان اسیر اردوگاه آمده است. کالب وفاداری خود را به جاشوا از دست نداده است که در شبانه به ملاقات پنهانی سگش آرامش می یابد. جان جاشوا در خطر است. آنها با هم از اردوگاه فرار می کنند و پس از ماه ها تجربه نزدیک به مرگ، توسط پارتیزان هایی پیدا می شوند که به جاشوا کمک می کنند تا با خیال راحت به اسرائیل برود.::Shepherd: The Story of a Jewish Dog.