لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 3 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Waiting for Anya

6   - IMDB

در طول جنگ جهانی دوم، جو، یک چوپان جوان به همراه هورکادا بیوه، به قاچاق کودکان یهودی از مرز جنوب فرانسه به اسپانیا کمک می کند.::هلند

زیر‌نویس فارسی فیلم Horse Girl

5.9   - IMDB

زنی از نظر اجتماعی بی دست و پا که علاقه مند به هنر و صنایع دستی، اسب و نمایش های جنایی ماوراء طبیعی است، رویاهای شفاف او را در زندگی بیداری اش می بیند.::جشنواره فیلم ساندنیس

زیر‌نویس فارسی فیلم Timmy Failure: Mistakes Were Made

6   - IMDB

پسری 11 ساله که معتقد است بهترین کارآگاه شهر است، آژانس Total Failures را با بهترین دوستش، یک خرس قطبی خیالی 1200 پوندی اداره می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Birds of Prey

6   - IMDB

پس از جدایی از جوکر، هارلی کوین به ابرقهرمانان بلک قناری، هانترس و رنه مونتویا می پیوندد تا یک دختر جوان را از دست یک جنایتکار شیطانی نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alien Outbreak

3.5   - IMDB

یک جامعه کوچک روستایی تحت محاصره حضور بیگانگان است و هراس خودکشی گسترده گسترش می یابد. آیا می توان آنها را از انقراض نجات داد؟ تباه کننده.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cupid

3.6   - IMDB

فی، یک جادوگر تمرینکننده، پس از خجالت وحشتناکی توسط دختران بدجنس در مدرسه، کوپید شرور را احضار میکند تا از همه کسانی که به او ظلم کردهاند انتقام بگیرد. در روز ولنتاین، کوپید در واقع برمی خیزد و تا زمانی که همه مجازات نشوند، دست از کار نمی کشد. دانشآموزان باید راهی برای توقف کوپید و خنثی کردن طلسم قبل از شکسته شدن قلبشان بیابند، به معنای واقعی کلمه.

زیر‌نویس فارسی فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You

6   - IMDB

لارا جین و پیتر به تازگی رابطه خود را از تظاهر به رسمی تبدیل کرده اند که گیرنده دیگری از یکی از نامه های عاشقانه قدیمی او وارد تصویر می شود.::Netflix

زیر‌نویس فارسی فیلم Sonic the Hedgehog

6.5   - IMDB

پس از کشف یک جوجه تیغی کوچک، آبی و سریع، یک افسر پلیس شهر کوچک باید به آن کمک کند تا یک نابغه شیطانی را که می خواهد روی آن آزمایش انجام دهد، شکست دهد.