لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 3 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Domino

4.5   - IMDB

یک افسر پلیس کپنهاگ که به دنبال عدالت برای قتل شریک خود توسط یک داعشی است، خود را گرفتار یک بازی موش و گربه با یک مامور دوگانه سیا میکند که از قاتل به عنوان مهره برای به دام انداختن دیگر اعضای داعش استفاده میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Quiet Storm

7.7   - IMDB

در دنیای ورزش های حرفه ای، هیچ ورزشکار آمریکایی هرگز از یک اختلال روانی برنگشت... تا اینکه ران آرتست، که اکنون در جهان به عنوان Metta World Peace شناخته می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stockholm

1   - IMDB

بر اساس داستان واقعی و خارق العاده دزدی بانک در سال 1973 در شهر اروپایی و بحران گروگان گیری که در مقاله نیویورکر در سال 1974 با عنوان "درام بانک" نوشته دانیل لانگ مستند شده است. این وقایع زمانی توجه جهان را به خود جلب کرد که گروگانها با گروگانگیران خود پیوند خوردند و علیه مقامات مخالفت کردند و پدیده روانشناختی به نام «سندرم استکهلم» را به وجود آوردند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Secret Life of Pets 2

6.4   - IMDB

ماجراهای بعدی سگ مکس و دوستان حیوان پشمالوی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sun Is Also a Star

5.9   - IMDB

دو جوان نیویورکی در طول یک روز شروع به عاشق شدن می کنند، زیرا مجموعه ای از ملاقات های بالقوه تغییر دهنده زندگی بر سر آنها می گذرد - ملاقات او در مورد تبعید خانواده اش به جامائیکا و او در مورد تحصیل در دارتموث.

زیر‌نویس فارسی فیلم Always Be My Maybe

6.8   - IMDB

یک جفت دوست دوران کودکی وقتی بزرگ می شوند در نهایت عاشق یکدیگر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla: King of the Monsters

6   - IMDB

داستان جدید به دنبال تلاشهای قهرمانانه آژانس جانورشناسی رمزنگاری Monarch است که اعضای آن با هیولاهایی به بزرگی خدا روبرو میشوند، از جمله گودزیلا قدرتمند، که با موترا، رودان و دشمن نهایی او، شاه سه سر، برخورد میکند. قیدوره. وقتی این ابر گونههای باستانی - که تصور میشود صرفاً افسانه هستند - دوباره ظهور میکنند، همگی برای برتری با هم رقابت میکنند و موجودیت بشریت را در تعادل میگذارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Young Man With High Potential

5.5   - IMDB

پیت که در حال تحصیل در رشته کامپیوتر است، به همان اندازه که از نظر جنسی بی تجربه است، باهوش است. وقتی متوجه میشود که احساساتش نسبت به کلارا، یکی از دانشآموزان، واقعاً متقابل نیست، عمیقاً آسیب دیده است. او پس از آزمایش قرص های خواب بر روی خود، کلارا را با عواقب غیرمنتظره مصرف می کند.