لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 26 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Standing Up, Falling Down

6.5   - IMDB

دوستی غیرمحتملی که بین یک استندآپ کمدین مبارز اهل لس آنجلس و مجبور به بازگشت به خانه در حالی که دمش بین پاهایش است و یک متخصص پوست معیوب، اما جذاب و کاریزماتیک و الکلی به طرز غم انگیزی ایجاد می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Adventure Boyz

4.9   - IMDB

هنگامی که بزرگترین قلعه انگلستان توسط یک رئیس جنایتکار بدنام دزدیده می شود (جان کمپلینگ، مرگ خوار هری پاتر)، آخرین چیزی که او و گروه جنایتکارش انتظار داشتند با آن روبرو شوند دو پسر در BMX و پدر مسابقه سرعت آنها بود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Goldie

یک نوجوان در یک پناهگاه خانوادگی، برای حفظ خواهرانش در کنار هم و در حالی که رویاهای خود را برای رقصیدن دنبال میکند، علیه نظام جنگ میکند. داستانی در مورد جوانان آواره، جاه طلبی و قدرت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skullz

3.5   - IMDB

جمجمه را پیدا کنید نفرین را بشکن

زیر‌نویس فارسی فیلم Trouble

5.8   - IMDB

سگی به نام Trouble باید یاد بگیرد که در دنیای واقعی زندگی کند، در حالی که سعی می کند از دست بچه های حریص صاحب سابقش فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم El Coyote

2.8   - IMDB

اوباش ایتالیایی در مرز مکزیک فرود میآیند تا قدرتمندترین کارتل آمریکا را درگیر کنند. اوباش سابق اسپنسر در حفاظت از شاهدان با کارتلی که پسرش را دستگیر کرده بودند مبارزه می کند. دوستان اوباش او به آریزونا می آیند تا به او در مدیریت کارتل کمک کنند.::فیس بوک

زیر‌نویس فارسی فیلم Nesting Dolls

5.2   - IMDB

عروسکهای تودرتو یک فیلم هیجانانگیز روانشناختی درباره جنبههای تاریکتر ما است که میتوانند درست در زیر سطح قرار بگیرند. توری، بریت و اریکا خواهرانی هستند که یک هفته را با هم در یک خانه رودخانه ای می گذرانند. هنگامی که نزدیک به فاجعه رخ می دهد، این سه نفر مجبور به مقابله با یکدیگر می شوند زیرا خواهران به سمت دشمنان و مارپیچ انسانیت و سلامت آنها روی می آورند.::Robbie Snow

زیر‌نویس فارسی فیلم Judy & Punch

6.1   - IMDB

جودی و پانچ عروسکبازان در کنار دریا (هیچکجا نزدیک به دریا نیستند) سعی میکنند نمایش عروسکی خود را در شهری بینظیر در آستانه حکومت اوباش زنده کنند.