لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 2 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Succubus

2   - IMDB

چند زوج جوان برای یک دوره آموزشی مرموز به جزیره ای خصوصی سفر می کنند که نوید تقویت رابطه آنها را می دهد. با این حال، در طول عقب نشینی، قهرمانان با یک شیطان باستانی - یک Succubus روبرو می شوند. این هیولا از انرژی زندگی مردم تغذیه می کند، ظاهر شخص دیگری را به خود می گیرد و قربانیان را تحریک می کند تا بدترین ویژگی ها را نشان دهند و کارهای وحشتناکی انجام دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paternel

6.3   - IMDB

سیمون در شهر کوچکی در مرکز فرانسه، کشیشی است که وقف محله خود است. در طول یک مراسم عشای ربانی، لوئیز، که از سالها قبل او را ندیده بود، دوباره ظاهر می شود. او را با آلوئه، یک کودک 11 ساله، که پسرش است، آشنا می کند. این خبر زندگی روزمره او را مختل خواهد کرد: آیا او می تواند کشیش خوبی برای اهل محله و پدر خوبی برای فرزندش باشد؟ سیمون سعی خواهد کرد بالاترین مقامات کلیسا را ​​متقاعد کند که شغل او با عشق پدرانه سازگار است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Fish

3.4   - IMDB

هنگامی که یک زیست شناس دریایی در مورد حملات مرگبار مرموز به ماهیگیران در یک شهر ساحلی اورگان تحقیق می کند، متوجه می شود که مقصر یک پری دریایی است که باید قبل از بازگشت به دریا، جفتی برای تولید مثل پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sight

6.7   - IMDB

مینگ وانگ یک اعجوبه چینی فقیر است که از چین کمونیستی فرار می کند تا به یک جراح چشم پیشگام در آمریکا تبدیل شود. هنگامی که وانگ وظیفه بازگرداندن بینایی یک یتیم در هند را دارد که توسط نامادری خود نابینا شده بود، باید با آسیب زندگی در قیام خشونت آمیز در جوانی خود، یعنی انقلاب فرهنگی، مقابله کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rob Peace

6.3   - IMDB

یک مرد جوان سیاهپوست مستضعف و مستعد از نیوآرک به دانشگاه ییل می رسد، فقط برای اینکه سایه ها و بی عدالتی های گذشته اش آینده اش را تهدید کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sven

7.1   - IMDB

Svennis بینشی منحصر به فرد از داستان موفقیت که در حرفه Svennis است، با تمرکز بر سفر او به قله فوتبال اروپا و تشخیص سرطان لاعلاج که در اوایل سال 2024 مورد توجه عموم قرار گرفت، به ما می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hostile Dimensions

4.7   - IMDB

دو مستندساز در ابعاد متفاوتی سفر می کنند تا حقیقت یک هنرمند گرافیتی که ناپدید شده را کشف کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Running on Empty

4.9   - IMDB

وقتی مورت متوجه میشود کمتر از یک سال دیگر از عمرش باقی مانده است، نامزدش نیکول او را ترک میکند و او مجبور میشود سرنوشت خود را بپذیرد. مورت به سرویس دوستیابی میپیوندد که افراد را بر اساس تاریخ مرگشان مطابقت میدهد و کیت را ملاقات میکند، در حالی که یک دلال دیوانه تحت تعقیب قرار میگیرد.