لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 2 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Queen Dracula

2.5   - IMDB

جاناتان هارکر یک کارت پستال مرموز از طریق نامه دریافت می کند که او را به ترانسیلوانیا احضار می کند. پس از بازگشت، دختران جاناتان، مینا و لوسی، نسبت به مادرشوهر احتمالی خود که دی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shockwave Countdown To Disaster

4.2   - IMDB

هنگامی که طوفان های آتشفشانی عظیم از زمین شروع به فوران می کنند، ژئوفیزیکدان کیت فریس تلاش می کند تا وزارت دفاع را متقاعد کند که این پدیده طبیعی نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ice Blue

4.5   - IMDB

دنیای آریل 16 ساله متلاطم می شود زمانی که مادرش به طور مرموزی برمی گردد و در حالی که رازهای خانوادگی را که مدت ها پیش در مزرعه دورافتاده کوهپایه ها پنهان کرده بودند، در رابطه به ظاهر کاملی که با پدرش دارد، شکاف می اندازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Southern Chillers

4.2   - IMDB

تاریخ وحشتناک بزرگراه بن بست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Six Hot Chicks in a Warehouse

3.5   - IMDB

یک عکاس آگاه به بدن، آدریان، سناریویی را می سازد که در آن سعی می کند ناامنی های خود را بر روی کسانی که او را مسخره می کنند، نشان دهد. با استخدام آدریان، میرا و پنج دختر دیگر شروع به این سوال میکنند که چه کسی از چه کسی استفاده میکند، وقتی مشخص میشود که ذهن نه چندان معمولی خود عکاس همه دخترها را نگران نمیکند.::ناشناس.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Son

6   - IMDB

داستان مردی پر مشغله است که وقت خود را با سفر به آفریقا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه پر می کند. علاقه او به شغلش او را از عزیزانش دور کرده است. او سه سال است که طلاق گرفته است و از آن زمان پسرش را خیلی کم دیده است. وقتی دومی ناپدید میشود، مجبور میشود ثابت بماند و به زودی چیزهایی درباره همسر سابقش و مهمتر از همه پسرش کشف میکند. احساس گناه وحشتناکی بر او چیره می شود و تصمیم می گیرد به هر قیمتی پسرش را پیدا کند...

زیر‌نویس فارسی فیلم Atomic Homefront

7.4   - IMDB

افشای گذشته اتمی سنت لوئیس، میسوری به عنوان مرکز پردازش اورانیوم برای بمب اتمی و سهل انگاری دولتی و شرکتی که منجر به تخلیه غیرقانونی زباله های رادیواکتیو پروژه منهتن در سراسر محله های North County شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Newspaperman: The Life and Times of Ben Bradlee

7.3   - IMDB

پرتره ای صمیمی از بن بردلی، سردبیر واشنگتن پست، که صعود چشمگیر او را از یک پسر جوان بوستون مبتلا به فلج اطفال به یکی از پیشروترین و تاثیرگذارترین چهره های روزنامه نگاری قرن بیستم نشان می دهد.