لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 19 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Addams Family

6.9   - IMDB

خانواده عجیب و غریب به حومه ای آرام نقل مکان می کنند، جایی که دوستی چهارشنبه آدامز با دختر یک مجری برنامه واقعیت محلی متخاصم و سازگار، درگیری بین خانواده ها را تشدید می کند.::Kenneth Chisholm

زیر‌نویس فارسی فیلم Apparition

3.1   - IMDB

گروهی از جوانان با هدایت اپلیکیشنی که زندگی را با مردگان مرتبط میکند، خود را در قلعهای متروکه میبینند. مکانی با تاریخچه ای وحشتناک که به دلایلی که به زودی کشف خواهند کرد به هر یک از آنها گره خورده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The App

2.7   - IMDB

دوست دختر دوست داشتنی، ثروت خانوادگی، نقش مهم فیلم: او همه چیز را دارد. تا زمانی که یک برنامه یک آرزوی قدرتمند جدید را بیدار کند. نیکولو در حالی که برای فیلمبرداری اولین فیلمش در رم است، دچار وسواس می شود و وارد یک مارپیچ خود ویرانگر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم John Mulaney & the Sack Lunch Bunch

7.4   - IMDB

جان مولانی و دوستان بچهاش با آهنگهای جذاب، طرحهای کمدی و مهمانهای ویژه در قالب نوستالژیک به موضوعات وجودی برای همه سنین میپردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Groupers

5   - IMDB

دانش آموزی دو قلدر دبیرستانی همجنسگرا هراس را می رباید تا در آزمایشی که در انتهای یک استخر خالی انجام شد از آنها به عنوان آزمودنی استفاده کند.::جانون

زیر‌نویس فارسی فیلم Just Mercy

7.6   - IMDB

برایان استیونسون، وکیل مدافع حقوق مدنی مشهور جهان، برای آزادی یک زندانی محکوم به اعدام که به اشتباه محکوم شده است، تلاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم 1917

8.2   - IMDB

به دو سرباز جوان بریتانیایی در طول جنگ جهانی اول ماموریتی غیرممکن داده میشود: پیامی را در اعماق قلمرو دشمن ارائه میکنند که 1600 مرد و یکی از برادران سرباز را از راه رفتن مستقیم به یک تله مرگبار باز میدارد.::OC Movie Reviews

زیر‌نویس فارسی فیلم Abigail

4.8   - IMDB

یک دختر جوان ابیگیل در شهری زندگی می کند که مرزهای آن سال ها پیش به دلیل شیوع یک بیماری مرموز بسته شده بود. پدر ابی یکی از بیماران بود - و او را در شش سالگی بردند. ابی که برای یافتن پدرش به مخالفت با مقامات می رود، متوجه می شود که شهر او در واقع پر از جادو است. و او در خود توانایی های جادویی خارق العاده ای را کشف می کند.