لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 17 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Everybody's Everything

7.4   - IMDB

نگاهی به زندگی هنرمند ترکیبی ژانر و نماد سبک، لیل پیپ.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Christmas Cabin

4.6   - IMDB

وقتی ست ناخودآگاه تعطیلات سامی را در کلبه خانوادهاش قطع میکند، قلب آنها بیشتر از چانهزنی میشود. کابین کریسمس یک کمدی رمانتیک درباره یافتن عشق غیرمنتظره با کمک کمی از فصل کریسمس است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hidden in Plain Sight

4.3   - IMDB

زنی سعی می کند با زندگی مخفیانه با فرزندش از قاتل سابق خود فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم How to Train Your Dragon: Snoggletog Log

4.3   - IMDB

این ویژه در مورد خانواده هادوک در اتاق نشیمن و هیکاپ در حال آماده شدن برای روشن کردن آتش باز می شود. زفیر و نافینک فرار میکنند تا به اژدهاها غذا بدهند، در حالی که آسترید میگوید او میخواهد برود یاکنوگ بسازد و از صفحه خارج شود. هیکاپ که قادر به شروع آتش نیست، غر میزند تا اینکه یک گلوله آتشین از سمت راست به داخل پرواز میکند و هیزمهای شومینه را مشتعل میکند. هیکاپ از آسترید برای روشن کردن آتش تشکر می کند و از صفحه خارج می شود. بارش برف از پنجره ها دیده می شود. گبر به زودی ظاهر می شود و یک دیگ سوپ گوشت گوسفند خود را برای شام اسنوگلتگ روی آتش می گذارد. در حین پخت و پز، کاراکترها به صفحه نمایش پا می گذارند و خارج می شوند...

زیر‌نویس فارسی فیلم A Merry Holiday

وقتی یک مدیر یک شرکت اسباببازی باید درباره هانوکا یاد بگیرد تا حسابی بزرگ به دست بیاورد، او از دوست همکارش کمک میگیرد، که اتفاقاً برای تحت تأثیر قرار دادن پدر دوست دخترش نیاز دارد پد او را به سرزمین عجایب کریسمس تبدیل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Time for You to Come Home for Christmas

7   - IMDB

یک بیوه اخیراً با پسرش برای کریسمس به زادگاه ویرجینیا سفر می کند. در راه با مردی روبرو می شوند که او نیز به سمت همان مقصد می رود. همانطور که آنها به گذراندن زمان با هم ادامه می دهند، این زوج بیشتر به هم نزدیک می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Kacey Musgraves Christmas Show

7.1   - IMDB

در این فصل تعطیلات، به کیسی ماسگریوز بپیوندید تا یک برنامه متنوع تعطیلات با مهمانان ویژه، آهنگهای جدید و کلاسیکهای قدیمی برگزار شود. کیسی مطمئناً با این به روز رسانی مدرن در انواع ویژه تعطیلات کلاسیک، شادی تعطیلات را به ارمغان می آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jay and Silent Bob Reboot

5.6   - IMDB

جی و سایلنت باب یک ماموریت بینالمللی را آغاز میکنند تا هالیوود را از راهاندازی مجدد فیلم بر اساس همتایان خود در کتابهای مصور، بلانتمن و کرونیک بازدارند.