لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 16 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Knives Out

7.9   - IMDB

وقتی هارلان ترومبی، رماننویس جنایی مشهور، درست پس از تولد 85 سالگیاش جسد در املاکش پیدا میشود، کارآگاه کنجکاو و بداخلاق، بنوا بلان، بهطور مرموزی برای تحقیق استخدام میشود. از خانواده ناکارآمد هارلن گرفته تا کارکنان فداکار او، بلان شبکه ای از شاه ماهی قرمز و دروغ های خودخواهانه را غربال می کند تا حقیقت پشت مرگ نابهنگام هارلن را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Christmas Prince: The Royal Baby

5.4   - IMDB

در آلدوویا زمان کریسمس است و یک نوزاد سلطنتی در راه است. امبر و ریچارد میزبان خانواده های سلطنتی از یک پادشاهی دور هستند تا یک آتش بس مقدس را تجدید کنند، اما وقتی پیمان ناپدید می شود، صلح به خطر می افتد و یک نفرین باستانی خانواده آنها را تهدید می کند.::Netflix

زیر‌نویس فارسی فیلم Same Time, Next Christmas

6   - IMDB

اولیویا اندرسون زن جوان موفقی است که در سفر سالانه کریسمس خانواده اش به هاوایی با معشوق دوران کودکی اش آشنا شد. این دو پس از فاصله و سالها از هم جدا میشوند، سالها بعد در یک استراحتگاه هاوایی دوباره به هم میرسند و شیمی قدیمی بین آنها دوباره شعلهور میشود - اما شرایط برای دور نگه داشتن آنها دست به دست میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hard Night Falling

3.4   - IMDB

گورو، یک مغز متفکر جنایتکار، نقشه ای برای سرقت یک انبار عظیم طلا از خانواده روسینی دارد. بدون اینکه گورو و سربازان ثروتمندش بدانند، یکی از مهمانان روسینی یک مامور خارجی بسیار آموزش دیده است که نه تنها برای نجات گروگان ها و طلاها، بلکه خانواده در معرض خطر او نیز مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A.I. Tales

3.7   - IMDB

داستان های علمی تخیلی درهم تنیده، آینده نگرانه درباره فضا، فناوری و خانواده که در ابعاد و مناطق زمانی مختلف اتفاق می افتد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Final Level: Escaping Rancala

3.3   - IMDB

وقتی یک مدیر آرکید متوجه می شود که برادرش به یک بازی ویدیویی خطرناک منتقل شده است، او و دو دوست صمیمی اش او را در دنیای مجازی دنبال می کنند و با موجودات خطرناک و یک جنگ سالار مبارزه می کنند که برای نگه داشتن آنها در بازی و بخشیدن آنها به هیچ چیز نمی ایستد. ارتشش.::پناهگاه

زیر‌نویس فارسی فیلم Trauma Center

4.1   - IMDB

تنها و یک شبه در یک بخش انزوا در بیمارستان محصور شده، یک زن جوان زخمی باید از یک جفت قاتل شرور فرار کند که به دنبال تنها مدرکی هستند که می تواند آنها را در یک قتل وحشتناک دخیل کند - گلوله در پای او. خوشبختانه یک پلیس کهنه کار مامور حفاظت از او می شود و با خطرناکتر شدن شب، محافظ او می شود.::PD

زیر‌نویس فارسی فیلم Christmas in Paris

5.2   - IMDB

لوکاس، یک کارآفرین ثروتمند فرانسوی، برای یک پیشنهاد تجاری بسیار جذاب به مونتانا می رود. وقتی در آنجا رابین را ملاقات میکند، عاشق میشود و او را برای یک ماجراجویی کریسمس طوفانی به پاریس میبرد. اما آیا تجارت به این عاشقانه پایان خواهد داد؟