لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 13 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Adopt a Highway

6.3   - IMDB

یک مجرم سابق متوجه یک نوزاد زنده می شود که در سطل زباله رها شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The King

7.3   - IMDB

هال (Timothée Chalamet)، شاهزاده سرکش و وارث تاج و تخت انگلیس، به زندگی سلطنتی پشت کرده و در میان مردم زندگی می کند. اما وقتی پدر ظالمش می میرد، هال تاج پادشاهی هنری پنجم را بر سر می گذارد و مجبور می شود زندگی ای را که قبلاً سعی کرده بود از آن فرار کند، بپذیرد. اکنون پادشاه جوان باید سیاست قصر، هرج و مرج و جنگی را که پدرش پشت سر گذاشته، و رشته های عاطفی زندگی گذشته اش - از جمله رابطه اش با نزدیک ترین دوست و مربی اش، شوالیه الکلی سالخورده، جان فالستاف (جوئل ادگرتون) را دنبال کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Daniel Sloss: X

8.4   - IMDB

ویژه کمدی جدید با اجرای دانیل اسلاس.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fire in Paradise

7.4   - IMDB

در تاریخ 9/8/18 آتش سوزی در کالیفرنیا در نزدیکی شهر پارادایس رخ داد. در طی چند ساعت، آتش کمپ به مرگبارترین آتش سوزی کشور در بیش از یک قرن تبدیل شد. از طریق فیلم دست اول فاجعه و مصاحبه با بازماندگان و امدادگران، FIRE IN PARADISE داستان های بقای آن روز را بازگو می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Salma's Big Wish

4.7   - IMDB

در شهر مکزیک سانتا کلارا، سلما، یک یتیم 16 ساله که هرگز نتوانست والدین بیولوژیکی خود را ملاقات کند، بیشتر عمر خود را صرف جستجوی سرنخ هایی از هویت و مکان آنها کرده است، تا زمانی که کتاب خاصی را کشف می کند. پر از داستان های گذشته شهر و تاریخ مردم آن است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Good Liar

6.7   - IMDB

یک شیاد پیر وقتی با یک بیوه ثروتمند ملاقات می کند و او را به عنوان هدف بعدی خود می بیند، نمی تواند شانس خود را باور کند. اما او رازی از خود پنهان می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Klaus

8.1   - IMDB

هنگامی که جسپر خود را به عنوان بدترین دانشجوی آکادمی پست متمایز می کند، به اسمیرنسبرگ فرستاده می شود، دهکده ای کوچک که در جزیره ای یخی در بالای دایره قطب شمال قرار دارد، جایی که ساکنان بدخلق به سختی کلمات را رد و بدل می کنند، چه برسد به نامه ها. جسپر زمانی که با معلم محلی آلوا و کلاوس، یک نجار مرموز که به تنهایی در یک کابین پر از اسباب بازی های دست ساز زندگی می کند، ملاقات می کند، از وظیفه خود به عنوان یک پستچی دست می کشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Dragon Adventure

3.9   - IMDB

پس از برقراری ارتباط با امریک جادوگر حیله گر در خواب، پادشاه بدویر از اژدهای کوچک مورد علاقه خود، بویل و کای، می خواهد که هچ را با دشمن دیرینه وی، دوروین اژدها، دفن کنند و او را به جشن شکرگزاری تعطیلات زودرس خود دعوت کنند! دوروین نقشه های شیطانی خودش را دارد! برای جشن شکرگزاری سرگرم کننده و ماجراجویی به Wee Dragons بپیوندید!