لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 11 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Tell Me Who I Am

7.6   - IMDB

در این مستند، الکس به دوقلو خود مارکوس اعتماد می کند تا پس از از دست دادن حافظه خود، از گذشته خود برای او بگوید. اما مارکوس یک راز تاریک خانوادگی را پنهان می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم William

5.5   - IMDB

دو دانشمند پیشرو یک نئاندرتال را به دنیا آوردند - اولین کسی که برای حدود 35000 سال روی زمین راه رفت - تا تلاش کنند به این سؤالات پاسخ دهند. بخشی از کودک «عادی»، بخشی آزمایش علمی، «والدین» ویلیام با بهترین راه برای تربیت او مبارزه میکنند. همانطور که ویلیام به سمت بزرگسالی رشد می کند، او در تجربیات انسانی عشق و صمیمیت آموزش می بیند. اما انگیزه های بدوی او هر چه بیشتر تلاش می کند تا با انتظارات انسانی مطابقت داشته باشد شروع به ظهور می کند که منجر به عواقب غم انگیزی برای او و عزیزانش می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Encounter

5.3   - IMDB

یک سال پس از ناپدید شدن مرموز یک دختر 8 ساله، با خانواده داغدار او که از مراسم یادبود او در شهر کوچکشان به خانه باز می گردند، ملاقات می کنیم. بعد از ظهر همان شب، نورهای عجیب و غریب در جنگل نزدیک ظاهر می شوند و خانواده در معرض پدیده عجیب و غریب غیرقابل توضیحی قرار می گیرند که آنها را تا هسته می لرزاند. به نظر می رسد که منشاء چراغ ها بازدیدکنندگانی از دنیای دیگری هستند که ظاهراً خانواده را وحشت زده می کنند. چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که این "موجودات" خانواده را به حقیقت پشت ناپدید شدن نگران کننده دختر کوچک هدایت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sprinter

6   - IMDB

یک نوجوان در کینگستون، جامائیکا، امیدوار است که بتواند برای تیم ملی دوومیدانی جوانان برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان جواز کسب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Them That Follow

5.4   - IMDB

یک کشیش پنطیکاستی، لموئل چایلدز، و ایماندارانش برای اثبات خود در برابر خدا، مارهای سمی را کنترل می کنند. مارا، دختر لموئل، رازی را در اختیار دارد که کلیسا را ​​تهدید میکند: گذشته عاشقانهاش با یک بیایمان، آگی. با نزدیک شدن به عروسی مارا با یک پیرو فداکار، او باید تصمیم بگیرد که آیا به همسر پولادین جامعه آنها، هوپ، که قلب و زندگی او در خطر است اعتماد کند یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم Transit 17

3   - IMDB

داستان فیلم در آینده، سال 2026 می گذرد، اروپا دیگر مثل قبل نیست و پس از شیوع یک ویروس مرگبار از بقیه جهان جدا شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Refuge

4.1   - IMDB

یک راننده فراری وقتی گرفتار شغلی می شود که شامل دزدی پول کازینو می شود که منجر به بدهی بالای سرش می شود، خود را در معرض خطر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black and Blue

6.4   - IMDB

در معرض دید یک پلیس زن آفریقایی-آمریکایی تازه کار دیترویت است که به طور تصادفی با افسران فاسدی برخورد می کند که در حال قتل یک فروشنده مواد مخدر هستند، حادثه ای که توسط دوربین بدن او ضبط شده است. آنها در طول شب او را تعقیب می کنند تا فیلم را از بین ببرند، اما برای بدتر شدن اوضاع، آنها به یک باند تبهکار خبر داده اند که او مسئول مرگ فروشنده است.