لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 10 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم We Are Zombies

5.4   - IMDB

در شهری که مملو از زامبی های غیرقانونی با آسیبهای زندگی است - سه تنگیر پس از کسب درآمد آسان باید با کلاهبرداران کوچک و یک شرکت بزرگ شرور مبارزه کنند تا مادربزرگ ربوده شده شان را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Watchmen: Chapter I

7   - IMDB

در یک تاریخ جهانی متناوب که توسط ابرقهرمانان شکل گرفته است، «ماجراجویان لباس پوشیده» که زمانی تجلیل می شد، توسط جامعه ای که از هوشیاری افسون شده بود، ممنوع شده اند. اکنون، در سال 1985، قتل کمدین، یک مامور دولتی تبدیل شده به قهرمان، توجه رورشاخ، آخرین حامیان غیرقانونی را به خود جلب می کند. تحقیقات رورشاخ همکاران بازنشسته اش، نیت جغد، سیلک اسپکتر، دکتر منهتن و اوزیماندیاس را درگیر میکند که با گذشتهشان، با یکدیگر و در معمایی که زندگی آنها و دنیایی در آستانه جنگ را تهدید میکند، درگیر میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cocaine Werewolf

2   - IMDB

کوکائین، کش و خدمه ای که در حال فیلمبرداری یک فیلم ترسناک در جنگل های مرموز پنسیلوانیا شمالی هستند، زمانی که بازدید غیرمنتظره ای از یک گرگینه به معنای واقعی کلمه وارد تصویر می شود، درگیر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Daughters

7.3   - IMDB

چهار دختر جوان برای رقص ویژه دختر بابا با پدران زندانی خود به عنوان بخشی از یک برنامه منحصر به فرد پدری در زندان واشنگتن دی سی آماده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Final Heat

4   - IMDB

صاحبان متاهل یک باشگاه تناسب اندام عملکردی مشکل دار، برنامه ای عالی برای جمع آوری پول دارند: آنها بهترین ورزشکاران را برای رقابت در بازی ها برای برنده شدن جایزه نقدی عظیم می آورند. آنها همه چیز را به سبک مستند ضبط می کنند تا ورزشکاران به اسرار خود اعتراف کنند. همانطور که تیم تمرین میکند، نفسها با هم برخورد میکنند، عصبانیتها شعلهور میشوند و چهرهای از گذشته تهدید میکند که تیم، باشگاه و زندگی آنها را نابود میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Union

5.4   - IMDB

یک کارگر ساختمانی در نیوجرسی از یک مرد معمولی به جاسوسی مشتاق تبدیل می شود که معشوق دبیرستانی که مدت هاست گم شده او را برای یک ماموریت جاسوسی استخدام می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Duel

4.3   - IMDB

وقتی وودی متوجه میشود که بهترین دوستش با دوست دخترش بوده است، او را به یک دوئل دعوت میکند و گروه دوستانشان را از مرز به یک ملک مرموز و خیره کننده میبرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم National Anthem

6.1   - IMDB

یک کارگر ساختمانی 21 ساله در روستایی نیومکزیکو در جستجوی نسخه خود از رویای آمریکایی به جامعه ای از دامداران عجیب و غریب و نوازندگان رودئو می پیوندد.