بازیگر فیلم و سریال Will Smith (ویل اسمیث)

Will Smith - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   June 8, 1971 in Winchester, Hampshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Veep Writer(2012-2017), The Thick of It Writer(2007-2012), Paddington Geographer (Present Day)(2014)

بیوگرافی فارسی

ویل اسمیت در سال 1971 به دنیا آمد. وی در جزایر کانال در جرسی بزرگ شد. در ابتدا به عنوان یک کمدین مستقل ، برنده جایزه کمدی Time Out's در سال 2004 و برترین عنوان Chortle برای سال 2005 شد. برای چندین فصل نیز او به طور منظم محبوب در حاشیه ادینبورگ بوده و در سال 2007 از ریکی گراویس در تور مشهور خود حمایت کرد. او به عنوان یک نویسنده ...


بیوگرافی انگلیسی

Will Smith was born in 1971. He was brought up in Jersey in the Channel Islands. Beginning as a stand-up comedian he won Time Out's Comedy award for 2004 and Chortle's Best headliner for 2005. For several seasons he has also been a popular regular at the Edinburgh Fringe and in 2007 supported Ricky Gervais on his Fame tour. As a writer he has ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hitch

6.6   - IMDB

Hitch یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول 2005 است که داستان یک «دکتر قرار ملاقات» حرفهای را روایت میکند که متوجه میشود بازی او بر روی ستوننویس شایعهای که با او کتک میخورد کار نمیکند در حالی که به آخرین مشتریاش کمک میکند تا بانوی خوب رویاهایش را جلب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Aladdin

6.9   - IMDB

علاءالدین جوان پس از یافتن چراغی که یک جن عاقل را آزاد می کند، وارد یک ماجراجویی جادویی می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم King Richard

7.5   - IMDB

ریچارد ویلیامز به عنوان مربی دخترانش ونوس و سرنا که به زودی به دو تنیسور افسانه ای تاریخ تبدیل خواهند شد، خدمت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Boys: Ride or Die

7   - IMDB

پس از اینکه کاپیتان سابقشان در قاب قرار می گیرد، لوری و برنت سعی می کنند نام او را پاک کنند، اما در نهایت خودشان فرار می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری