بازیگر فیلم و سریال Will Patton (ویل پاتون)

Will Patton - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9½" (1.77 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 14, 1954 in Charleston, South Carolina, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Armageddon Chick(1998), The Postman General Bethlehem(1997), The Mothman Prophecies Gordon Smallwood(2002)

بیوگرافی فارسی

ویل پاتون در چارلستون ، کارولینای جنوبی متولد شد. پدر وی ، بیل پاتون ، نمایشنامه‌نویس ، مربی بازیگری / کارگردانی و وزیر لوتر است. پاتون در دانشکده هنرهای کارولینای شمالی شرکت کرد. وی دو بار جایزه OBIE را به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نمایش های خارج از برادوی ، فیلم "احمق برای عشق" سام Shepard و تولید تئاتر عمومی "چه کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Will Patton was born in Charleston, South Carolina. His father, Bill Patton, is a playwright, acting/directing instructor, and Lutheran minister. Patton attended the North Carolina School of the Arts. He has won two OBIE awards for best actor for the off-Broadway plays, Sam Shepard's "Fool for Love" and the Public Theatre production of "What Did ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hammer

5.6   - IMDB

یک پدر وقتی متوجه می شود که پسرش که از یک معامله نادرست مواد مخدر فرار می کند، با یک بحران شخصی روبرو می شود. این دو مرد وارد یک اودیسه خشونت آمیز می شوند که با مضامین پدری، خانواده و سرنوشت دست و پنجه نرم می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blood on Her Name

5.6   - IMDB

تصمیم وحشت زده یک زن برای سرپوش گذاشتن بر یک قتل تصادفی زمانی که وجدان او از او می خواهد که جسد مرد مرده را به خانواده اش تحویل دهد، از کنترل خارج می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Devil Below

4.2   - IMDB

گروهی متشکل از چهار ماجراجوی آماتور که در کاوش مکانهای دورافتاده و متروک تخصص دارند، از تپههای شوکوم، شهری در کوههای دورافتاده آپالاچی، که دههها پیش به دلیل آتشسوزی مرموز معدن زغال سنگ رها شده بود، بازدید میکنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری