بازیگر فیلم و سریال Tim Roth (تیم راث)

Tim Roth - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 14, 1961 in London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Rob Roy Cunningham(1995), The Hateful Eight Oswaldo Mobray(2015), Pulp Fiction Pumpkin(1994)

بیوگرافی فارسی

بازیگر تیم که اغلب به دلیل داشتن مهارت در تقلید از لهجه ها اشتباه گرفته شده است ، تیموتی رویم متولد 14 مه 1961 در لامبت ، لندن ، انگلیس است. مادرش ، آن ، معلم و نقاش منظره بود. پدرش ارنی روزنامه نگاری بود که نام خانواده را از "اسمیت" به "روث" تغییر داده بود. ارنی در بروکلین نیویورک متولد شد تا ...


بیوگرافی انگلیسی

Often mistaken for an American because of his skill at imitating accents, actor Tim Roth was born Timothy Simon Roth on May 14, 1961 in Lambeth, London, England. His mother, Ann, was a teacher and landscape painter. His father, Ernie, was a journalist who had changed the family name from "Smith" to "Roth"; Ernie was born in Brooklyn, New York, to ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Song of Names

6.4   - IMDB

چندین سال پس از ناپدید شدن دوست دوران کودکیاش، یک اعجوبه ویولن، در آستانه اولین کنسرت انفرادیاش، یک انگلیسی برای یافتن او به سراسر اروپا سفر میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم There Are No Saints

4.6   - IMDB

مردی به جرمی که مرتکب نشده زندانی می شود. هنگامی که همسرش به قتل می رسد و پسرش ربوده می شود و به مکزیک برده می شود، او نقشه ای پیچیده و خطرناک برای نجات پسرش و انتقام قتل طراحی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sundown

6.5   - IMDB

نیل و آلیس بنت هسته اصلی یک خانواده ثروتمند هستند که در تعطیلات در مکزیک با اعضای جوانتر کالین و الکسا به سر می برند تا اینکه یک اضطراری دور سفر آنها را کوتاه می کند. وقتی یکی از اقوام نظم خانواده را به هم می زند، تنش های جوشان به منصه ظهور می رسد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری