بازیگر فیلم و سریال Sydney Sweeney (سیدنی سوینی)

Sydney Sweeney - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3½" (1.61 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   Washington, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Euphoria Cassie Howard(2019), The Handmaid's Tale Eden Spencer(2018), Sharp Objects Alice(2018)

بیوگرافی فارسی

سیدنی سوئینی (زاده 12 سپتامبر 1997) یک بازیگر آمریکایی است که به خاطر نقش هایش به عنوان های هیلی کارن در فیلم های The Vault (2017) و Emaline Addario در سریال نتفلیکس همه چیز بمکد شناخته می شود! (2018) Sweeney قرار است در نقش های مکرر در مینی های HBO Sharp Objects (2018) با بازی در نقش امی آدامز و سریال Hulu The Handmaid's Tale (2017) بازی کند ...


بیوگرافی انگلیسی

Sydney Sweeney (born September 12, 1997) is an American actress best known for her roles as Haley Caren on In the Vault (2017) and Emaline Addario on the Netflix series Everything Sucks! (2018). Sweeney is set to star in recurring roles in the HBO miniseries Sharp Objects (2018) starring Amy Adams and the Hulu series The Handmaid's Tale (2017) ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Big Time Adolescence

6.9   - IMDB

یک نوجوان حومه شهر تحت هدایت مخرب دوست صمیمی خود، یک ترک دانشگاه بی هدف، به بلوغ می رسد.::جرمی گارلیک

زیر‌نویس فارسی فیلم The Voyeurs

6   - IMDB

پیپا و توماس به آپارتمان رویایی خود نقل مکان می کنند، آنها متوجه می شوند که پنجره های آنها مستقیماً به آپارتمان روبرو نگاه می کند، این امر زنجیره ای از حوادث را به حرکت در می آورد که منجر به فاجعه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Immaculate

5.8   - IMDB

سیسیلیا، یک راهبه آمریکایی با ایمان مذهبی، سفر جدیدی را در صومعه ای دورافتاده در حومه زیبای ایتالیا آغاز می کند. استقبال گرم سیسیلیا به سرعت تبدیل به یک کابوس می شود زیرا مشخص می شود که خانه جدید او راز شوم و وحشت های غیرقابل بیانی را در خود جای داده است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری