بازیگر فیلم و سریال Emily Mortimer (امیلی مورتیمر)

Emily Mortimer - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 1, 1971 in London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Mary Poppins Returns Jane Banks(2018), Lars and the Real Girl Karin(2007), Transsiberian Jessie(2008)

بیوگرافی فارسی

بازیگر انگلیسی ، امیلی کتلین آن مورتیمر در هامرسمیث ، لندن ، انگلیس ، به نویسندگی و سرایدار سر جان مورتیمر و همسر دومش پنه لوپه (née Gollop) متولد شد. او در مدرسه دختران سنت پاول در غرب لندن تحصیل کرد و در همانجا بود که بازیگری را شروع کرد. مورتیمر از مدرسه به کالج لینکلن ، دانشگاه آکسفورد منتقل شد ، جایی که ...


بیوگرافی انگلیسی

English actress Emily Kathleen Anne Mortimer was born in Hammersmith, London, England, to writer and barrister Sir John Mortimer and his second wife, Penelope (née Gollop). She was educated at St Paul's Girls' School in West London, and it was whilst there she began acting. Mortimer moved on from school to Lincoln College, Oxford University, where...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Pink Panther 2

5.6   - IMDB

پلنگ صورتی 2 یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول 2009 است که داستان Insp. ژاک کلوزو با گروهی از کارآگاهان بینالمللی که به اندازه او بداخلاق هستند، متحد میشود. ماموریت آنها: متوقف کردن یک دزد جهانگرد که در سرقت آثار تاریخی تخصص دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mary

4.4   - IMDB

خانواده ای در حال مبارزه، یک کشتی قدیمی را در حراجی می خرند و امید زیادی به راه اندازی یک تجارت چارتر می کنند، اما رازهای وحشتناک او را در آب های آزاد منزوی کشف می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Relic

6   - IMDB

یک دختر، مادر و مادربزرگ توسط تظاهراتی از زوال عقل که خانه خانواده آنها را می بلعد، تسخیر شده اند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Newsroom - Season 1

اتاق خبر - فصل 1 با محتوای اصلی در مورد یک کانال تلویزیونی متخصص در اطلاعات حساس به زمان، این فیلم به بینندگان نگاه اصلی تری به چیزهای پشت صفحه تلویزیون می دهد - فشارها، مناقشات رقابتی و تضادهای کارمند به رئیس، فاز "دزدکی حرکت کردن" برای تحقیر حریف خود را به یک موقعیت بالاتر.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری