بازیگر فیلم و سریال Sean Patrick Flanery (شان پاتریک فلانری)

Sean Patrick Flanery - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 11, 1965 in Lake Charles, Louisiana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Powder Jeremy 'Powder' Reed(1995), The Boondock Saints Connor MacManus(1999), The Boondock Saints II: All Saints Day Connor MacManus(2009)

بیوگرافی فارسی

شان پاتریک فلانری در دریاچه چارلز ، لس به دنیا آمد و در یک شهر کوچک خارج از هیوستون ، تگزاس بزرگ شد. او هنگام حضور در دانشگاه سنت توماس در هیوستون ، او دختری زیبا را دید که هر دوشنبه یک ساختمان در محوطه دانشگاه را ترک می کند و تصمیم گرفت کلاس انگلیسی را رها کند و "هر جهنمی را که در آن ساختمان تدریس می کردند" ثبت نام کند. ...


بیوگرافی انگلیسی

Sean Patrick Flanery was born in Lake Charles, La. and raised in a small town outside of Houston, Texas. While attending the University of St. Thomas in Houston, he saw a beautiful girl leaving a building on campus every Monday and decided to drop an English class and sign up for "whatever the hell they were teaching in that building". The ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Fighter

5.2   - IMDB

یک نوجوان ناامید برای به دست آوردن پول کافی برای نجات مادر بیمارش مجبور می شود وارد دنیای خطرناک جنگ های زیرزمینی شود. او متوجه می شود که در مواجهه با این رقبای گرسنه خشن از چه ساخته شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hunter's Moon

3.4   - IMDB

یک کلانتر وقتی به باغی فراخوانده می شود که در آن سه خواهر نوجوان توسط گروهی از بزهکاران جوان مورد حمله قرار گرفته اند، کشف عجیبی می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری